Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Catarina er dvask med bilring mage, ikke gir hun vann til dyrene og ikke gidder hun og løfte en planke som veier 3 gram heller. Makan til bitchy. Koke undertøyet sitt fordi hun er så lat at det og skrubbe dem nede ved sjøen er for tungt

 

Er det grusomt? Eller brukte du det for å poengtere mer av poenget ditt at hun er lat?

 

 

Haha, ei som ble fornærmet over bilring-kommentaren hvert fall. Wow.

 

 

Uansett, Catarina må get her shit togheter, ho virker jo som om hun rett og slett skulle vært en smule tilbakestående. Først kommer hun med alt det der "Ja jeg tror folk kommer til å frykte meg litt fordi jeg er så frekk i kjeften", så gjør hun alt for å framstå som ei kjerring med bein i nesa. Latterlig spør du meg, spesielt når hun ikke er i stand til å gjøre en dritt på gården. Skjer med å koke undertøy der man koker maten? Stokk dum.

Catarina er lat. Sånn blir det når pappa gjør alt for deg, og man får alt man peker på. En gang i tiden var hun i alle fall godt trent, da hun var på ungdomslandslaget i håndball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Catarina er dvask med bilring mage, ikke gir hun vann til dyrene og ikke gidder hun og løfte en planke som veier 3 gram heller. Makan til bitchy. Koke undertøyet sitt fordi hun er så lat at det og skrubbe dem nede ved sjøen er for tungt

 

Er det grusomt? Eller brukte du det for å poengtere mer av poenget ditt at hun er lat?

 

 

Haha, ei som ble fornærmet over bilring-kommentaren hvert fall. Wow.

 

 

Uansett, Catarina må get her shit togheter, ho virker jo som om hun rett og slett skulle vært en smule tilbakestående. Først kommer hun med alt det der "Ja jeg tror folk kommer til å frykte meg litt fordi jeg er så frekk i kjeften", så gjør hun alt for å framstå som ei kjerring med bein i nesa. Latterlig spør du meg, spesielt når hun ikke er i stand til å gjøre en dritt på gården. Skjer med å koke undertøy der man koker maten? Stokk dum.

Catarina er lat. Sånn blir det når pappa gjør alt for deg, og man får alt man peker på. En gang i tiden var hun i alle fall godt trent, da hun var på ungdomslandslaget i håndball.

 

Aner meg at hun satt masse på benken.

 

Men Catarina er forferdelig irriterende og slapp, liker bedre Hugo enn hun. Gidder ikkje gjøre noken ting, og så klager hun, få hun ut!

 

EDIT: Leif var her.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Begynte å like Hugo bedre i denne episoden, utrolig nok. Etter å ha mislikt han i to uker, beviste han sin styrke i tvekampen forrige uke, og ble plutselig en liten favoritt. Kan ha noe å gjøre med at han var veldig usynlig i dagens episode.

 

Amin har jeg også sansen for enda. Spørs hvordan det blir etterhvert, men joda, syns det var gøy han ble storbonde.

Lenke til kommentar

Liker godt Ingunn, men syns kanskje det blir en smule teit å begynne med den type "juks" såpass tidlig i oppholdet. Syns de har altfor mye fokus på de jævla knivene. Sabotere et ukesoppdrag og gjøre tilværelsen og stemningen værre for samtlige, bare for å hindre en person i å få en finalekniv som vedkommende KAN få bruk for dersom h*n kommer til finalen. Det er bare 2 av de 12 gjenværende som får bruk for den uansett, hvorfor ha så mye fokus på det? Er det ikke viktigere å få mat og bra trivsel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...