Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var først når regelen med at storbonden får finalekniv ble innført, at folk begynte å sabotere. I de første sesongene var mat og andre goder den eneste belønningen for godkjent ukesoppdrag, noe alle var interessert i. Selvsagt har det vært flust av førstekjemper som ikke vil jobbe med oppdraget fordi de velger å spare krefter til kampen, men det var ikke noen som gikk inn for å sabotere oppdrag.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Farmen suger. Steinhardt. Men litt morsomt med han kisen som har med morra si. xD

Der tror jeg de røpte vinneren av Lørdagens Tvekamp også.. -.-

 

Huh? how? ka?

 

Legger den i spoiler jeg..

 

 

Ann Kristin ler og er glad etter tvekampen, går bort til Geir Ove å gir han en klem. Ler fortsatt.. :s

 

Lenke til kommentar
Legger den i spoiler jeg..

 

 

Ann Kristin ler og er glad etter tvekampen, går bort til Geir Ove å gir han en klem. Ler fortsatt.. :s

 

 

Hvordan vet du at det er etter tvekampen?

 

Vedder på at det er før han drar på øya, men at tv2 selvsagt putter klippet etter tvekampen i reklamen

 

Lenke til kommentar
Legger den i spoiler jeg..

 

 

Ann Kristin ler og er glad etter tvekampen, går bort til Geir Ove å gir han en klem. Ler fortsatt.. :s

 

 

Hvordan vet du at det er etter tvekampen?

 

Vedder på at det er før han drar på øya, men at tv2 selvsagt putter klippet etter tvekampen i reklamen

 

 

Det kan hende, men vi så liksom tribunene i bakrunnen vist jeg ikke husker feil..

 

Lenke til kommentar
Legger den i spoiler jeg..

 

 

Ann Kristin ler og er glad etter tvekampen, går bort til Geir Ove å gir han en klem. Ler fortsatt.. :s

 

 

Hvordan vet du at det er etter tvekampen?

 

Vedder på at det er før han drar på øya, men at tv2 selvsagt putter klippet etter tvekampen i reklamen

 

 

Det kan hende, men vi så liksom tribunene i bakrunnen vist jeg ikke husker feil..

 

 

 

Jeg så det også, men jeg tolket det andre veien. For moren til Torkel klemmer han som om han vant og ikke skal hjem. Mens AK klemmer GeirO som om han skal hjem...

 

Lenke til kommentar
Legger den i spoiler jeg..

 

 

Ann Kristin ler og er glad etter tvekampen, går bort til Geir Ove å gir han en klem. Ler fortsatt.. :s

 

 

Hvordan vet du at det er etter tvekampen?

 

Vedder på at det er før han drar på øya, men at tv2 selvsagt putter klippet etter tvekampen i reklamen

 

 

Det kan hende, men vi så liksom tribunene i bakrunnen vist jeg ikke husker feil..

 

 

 

Jeg så det også, men jeg tolket det andre veien. For moren til Torkel klemmer han som om han vant og ikke skal hjem. Mens AK klemmer GeirO som om han skal hjem...

 

 

hvor så dere dette?... en reklame?...

Lenke til kommentar

Eg syns det så mer ut som om Unni ga Torkel en sånn klem at han skulle hjem...og torkel så ikke akuratt happy ut

 

 

 

Etter min mening er det alt for åpenbart til at Geir O vant! Tipper det på en eller annen måte ikke har noe med tvekampresultatet å gjøre.....

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...