Gå til innhold

En god jul ønskes dere alle!


Bear^

Anbefalte innlegg

Kjære "landsmenn".

 

Året i år har vært preget av mye nytt, interesangt og spennende. Året 2007 har vært preget av hete krangler mellom 3 parter hvor alle har vært sta som dagen har vært lang og filleristing av argumenter har vært dagligdags. Men i dag er det julaften (i skrivende stund) og i denne tiden skal man legge ned våre våpen, tre frem fra våre skyttergraver og ta vår motstandsmann i handen mens man synger julesanger. Imens får Røde kors bataljonen avdeling Moderator en pust i bakken (får man håpe) og får ladet batteriene til neste år.

 

Vil med dette ønske dere alle en riktig god jul og takk for en mengde interesange og morsomme diskusjoner. Vil og oppfordre til stille uke denne romjulen ettersom man har jo trossalt kranglet kontinuelig i nesten 1 år så 7 dager stillhet skulle vel være lett, eller?

 

God jul alle sammen, måtte dere få en fantastisk jul og romjul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da får ekstremistfanboyene som så jeg :p gi seg får iår, og fortsette krigen om hvem som konsoll som er best osv... jeg er alle 3 konsollerfanboy :p

Håper dere alle får harde pakker til jul.. selv om jeg får konvolutter med midler til å kjøpe spill neste år

2008 kommer til å eie :D, syke spill som kommer da og

 

2007 spillåret var helt ekstremt av toppspill, koset meg gløgg ihjel dette året med spill som Bioshock, Halo 3, Super Mario Galaxy, Uncharted, Mass Effect, RE 4 Wii Edition, God Of War 2, Call Of Duty 4, Unreal Tournament III, Ratchet And Clank osv...

 

God Jul!

Lenke til kommentar
2007 spillåret var helt ekstremt av toppspill, koset meg gløgg ihjel dette året med spill som Bioshock, Halo 3, Super Mario Galaxy, Uncharted, Mass Effect, RE 4 Wii Edition, God Of War 2, Call Of Duty 4, Unreal Tournament III, Ratchet And Clank osv...

 

God Jul!

Neste år snakker vi Killzone 2, MGS4, Final Fantasy (har mista tellinga), LittleBigPlanet, Alan Wake, GTA IV osv.!

Lenke til kommentar
2007 spillåret var helt ekstremt av toppspill, koset meg gløgg ihjel dette året med spill som Bioshock, Halo 3, Super Mario Galaxy, Uncharted, Mass Effect, RE 4 Wii Edition, God Of War 2, Call Of Duty 4, Unreal Tournament III, Ratchet And Clank osv...

 

God Jul!

Neste år snakker vi Killzone 2, MGS4, Final Fantasy (har mista tellinga), LittleBigPlanet, Alan Wake, GTA IV osv.!

Jepp og garantert fler som ikke har blitt nevnt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...