Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Var det ikke hun som var blitt feit? (Forøvrig ikke så rart hvis hun nylig har fått barn).

Åja haha! Siste eksen det ja.

 

Vi har jo egentlig en veldig god tone som sagt. Skal til barca i august, men etter det er det over og ut. Jeg orker ikke mer. Jeg finnes ikke tiltrukket lenger..

 

Jeg vil ha en slank, hot dame igjen. Hun kan gjerne være loco. I dont care

Well hello there. # loco dame

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Du vet at de samme "uskyldige" dyrene ligger i frysedisken på din lokale nærbutikk, ikke sant? De dør ikke av seg selv og havner automatisk i kjøledisken.

Vet det egentlig innerst inne, men liker å tro at de gjør det buhu

Dessuten trenger de ikke posere med en dau bambi forvrnter de creds???

Lenke til kommentar

 

Du vet at de samme "uskyldige" dyrene ligger i frysedisken på din lokale nærbutikk, ikke sant? De dør ikke av seg selv og havner automatisk i kjøledisken.

Vet det egentlig innerst inne, men liker å tro at de gjør det buhu

Dessuten trenger de ikke posere med en dau bambi forvrnter de creds???

 

 

Tja, de fleste voksne med litt vett i skallen ser dem ikke som "bambi" fra disney, men et rådyr som bringer masse mat på bordet.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Du vet at de samme "uskyldige" dyrene ligger i frysedisken på din lokale nærbutikk, ikke sant? De dør ikke av seg selv og havner automatisk i kjøledisken.

Vet det egentlig innerst inne, men liker å tro at de gjør det buhu

Dessuten trenger de ikke posere med en dau bambi forvrnter de creds???

 

 

Tja, de fleste voksne med litt vett i skallen ser dem ikke som "bambi" fra disney, men et rådyr som bringer masse mat på bordet.

 

Dessuten hadde vi ikke skutt en del dyr i året hadde de blitt for mange. Da hadde de ikke hatt mat og død en kanskje verre død.

Lenke til kommentar

Joda, neida, jeg mener ikke at vi skal slutte. Det bare føles som vi burde vært kommet lenger og vært mer siviliserte på en måte. Bare en sånn tanke jeg har som er der på en måte liksom.. :hm:

 

Hvorfor er det mindre sivilisert å spise det evolusjonen har gjort over millioner av år at vi skal spise? For noe tullball.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...