Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Ja? Det er en lang bakke, jeg bruker en halvtime på å gå opp når jeg trener og går for å bli sliten, tre kvarter når jeg tar meg god tid.

 

Prøv deg på en sykkel som er 205 kilo(tørrvekt).

 

Tanken tar 18L, så det blir 223 kilo.

 

 

Jeg har ingen interesse av å trille en tyngre sykkel hjemover. Jeg har ikke engang noen interesse av å trille scooteren min opp bakkan, så i dag ringer jeg til verkstedet mitt og bestiller en time og håper de har tid til å se på den ila. de neste ukene.

Lenke til kommentar

Fun times, sitter og leser i MJ-forums om growboxes, lys og hydroponics og får veldig lyst til å lage noe i den duren selv.

Får noen frø med Dorset Naga en av disse dagene, og begynner å bli litt sent å prøve å få chilli til å gro ute, virker helt perfekt til å gro chili også og har ikke akkurat et helt rom jeg kan dedikere til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nei. Du kjøper sånne dyre barbergreier så du kan briefe med det i barberhøvel-tråden på forumet og få aksept blant likesinnede. Ikke fordi du trenger dem. Som hi-fi tullinger som kjøper HDMI-kabler til 1000 kr metern fordi de tror det er "bedre" enn kabler til 100kr metern.

 

Du hadde sikkert kjøpt gullbelagt dasspapir hvis det var tilgjengelig.

 

......eller gullbelagte sikkerhetsbelter i flyet (som var en "KONGE" verdig)

Lenke til kommentar

Hvis du tenker på det i den andre tråden så joa.. skaden har jo allerede skjedd.

 

Helt utrolig at jeg gjorde det slutt for halvannet år siden og nå, fortsatt, med samboer og unge er hun fortsatt gal etter meg.

 

Jeg prøver bare å finne en måte å rettferdiggjøre det vi gjorde, men jeg må nok lete lenge der ;)

Lenke til kommentar

Var det ikke hun som var blitt feit? (Forøvrig ikke så rart hvis hun nylig har fått barn).

Åja haha! Siste eksen det ja.

 

Vi har jo egentlig en veldig god tone som sagt. Skal til barca i august, men etter det er det over og ut. Jeg orker ikke mer. Jeg finnes ikke tiltrukket lenger..

 

Jeg vil ha en slank, hot dame igjen. Hun kan gjerne være loco. I dont care

Endret av anonympappkasse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

må bare klage på en ting til når det gjelder tinder; hva er greia med å ha bilde av seg og et nyskutt dyr????? HALLO SKAL JEG BLI INTERESSERT I DEG NÅR JEG SER DU HAR SKUTT ET USKYLDIG DYR DET FINNES IKKE TILTREKKENDE

 

oi ps sry caps lock, men det er det eneste som kan utrykke min skeptisk til andre mennesker

Endret av Slettet-lYlo5C
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...