Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wow, her var det lite aktivitet. Føler det er unødvendig å lage ny tråd så bare spørr her, en jente jeg klinte med forrige uke og som jeg fikk god kontakt med sendte mld igår om at det var uaktuelt at vi kunne bli noe mer enn venner, fant også ut litt senere at en av bestevennene mine hadde snakka en god del med henne bak ryggen min. og at hun var litt betatt av han. han vennen min har tourettes syndrom og er ikke akkurat pikenes jens så regner med at han ikke klarer å få henne til å like han.På fredag skal de og noen andre møtes, skal jeg bli med? Da kan 4 ting skje

1. De har det fett og jeg sitter og ser på og har kasta bort noen timer av livet mitt

2. De klikker ikke så bra sammen så det blir kjipt for dem, deretter kan jeg fly inn og stjele henne tilbake

3. De klikker ikke helt sammen og hun jenta blir litt på meg istedenfor, jeg stjeler henne

4. De klikker ikke sammen og hun prøver seg på meg, og jeg kan si to late bitch.

 

jaja ble litt mer enn jeg trodde men fuck det

Back the fuck up og innse at verden ikke kretser rundt navlen din før du revurderer de mulige scenariene. For alt du vet har han fortalt henne at han har tourettes og kan få tics/utbrudd og at han er mye mer sjenert IRL, og hun ikke har noe i mot det. Hold deg unna, du, for hvis motivasjonen til å bli med vennegjengen ut er å ødelegge for den ene, så er det vel kanskje ikke egentlig vennene dine.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har også vært der en gang. Da var vi på Langesund bad, jeg har gode minner fra den turen. :) En av favorittbøkene mine fra oppveksten handlet om noen ungdommer i Langesund som fant en mine eller noe. Badet figurerte også der.

 

For øvrig er det forferdelig å sitte med hodepine og prøve å tolke Joachim Nielsens tekster når man er sjuk, men selv om jeg ikke kommer meg på jobb, så skal jeg ikke skuffe leserne av Vær-Sjur av den grunn.

Lenke til kommentar

Ble fine bilder og morsom video, da. :D

Og lett sjalu på notatblokkene du kjøpte deg.

Du må se på alle videoene, det er tre forskjellige :D Sant de er søte?

Og ja, de notatbøkene var dritkule, vanskelig å velge seg ut to! Masse artig på Camden Market.

Lenke til kommentar

Du må se på alle videoene, det er tre forskjellige :D Sant de er søte?

Og ja, de notatbøkene var dritkule, vanskelig å velge seg ut to! Masse artig på Camden Market.

Ooh, jeg så bare den med ekornet som sprang opp kroppen din for å få mat. :D Veldig søte. :)

 

Ja, det kan jeg tenke meg.

 

Jeg har ikke ferie i det hele tatt, ikke har jeg rett til ferie, og ikke får jeg ferie- eller skattepenger. Woe is me etc.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...