Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vaffeltoast så godt ut, smurf

Vaffeltoast er veldig godt, Shikaru.

 

Er i Trondheim for helga. Første gang jeg er så langt nord! Har allerede sett masse kuer! Har til og med en elv utenfor huset. Stor stas.

Du sku ha sagt i fra før, så hadde jeg dratt innover på dagtid og møtt deg. ;)

 

Jeg bodde to uker med en elv utenfor hotellet en gang på ferie. Skjønner ikke hvordan turister klarer å sove med det bråket utenfor vinduet. Jeg fikk det ikke.

Jeg bodde med elv rett utenfor i 3 år, og tog og fulle folk i 1 år.

Elva gikk greit fra første stund, fulle folk gikk greit etter noen uker. Da var det verre med måkene og kirkeklokkene. :p

 

 

For øvrig nettopp hjemme fra øltelt med musikk og møting av gamle kjente.

E-sigarettene mine var veldig populære og jeg konverterte flere røykere. Det var i alle fall det de sa der og da etter å ha prøvd sakene mine, får se hvordan det blir når de blir edrue. =p

 

Det eneste kjedelige er at like før det stengte, begyte det å pissregne, og jeg var ikke full nok til å gå hjem i pissregn, så jeg ventet i stedet en time på taxi. Først en halvtime for å komme gjennom, så en ny halvtime på at taxien skulle komme. Ja ja.

Lenke til kommentar

Det blir som med trafikkstøy, du venner deg til det etter hvert.

Jeg bodde 4,5 år med trafikkstøy utenfor vinduene (null isolasjon, enkeltglass) og jeg ble aldri vant til det. Fikk som regel bare sove når verste støyen hadde gitt seg (rundt 1-2) og våknet så snart det begynte igjen (sånn i 5-tiden).

Lenke til kommentar

Jeg teller fire linjer med fjas. Pluss riced-out winamp.

 

Høy klasse, det.

Du mener forumet er fjas? Hvorfor henger du her da?

Så bokmerker med nettegneseriene jeg følger daglig / ukentlig / månedlig, før stumble-baren. Jeg ser ikke noe fjas med det.

 

Og ang. WinAmp, som fortsatt er den beste musikkavspilleren, det er den nyeste versjonen, i classic mode, med det jeg trenger. EQ, hoveddelen og playlist. Trenger ikke library o.l. Teknisk sett trenger jeg ikke å ha den oppe heller, da jeg skifter spor og slikt med hurtigtaster, men det er noe eget og nostalgisk ved å ha den i mini mode oppi der, på skjerm #2.

Lenke til kommentar

Du mener forumet er fjas? Hvorfor henger du her da?

Veldig spent på å høre hvordan du kom hit.

Så bokmerker med nettegneseriene jeg følger daglig / ukentlig / månedlig, før stumble-baren. Jeg ser ikke noe fjas med det.

Du gjør vel ikke det.

Og ang. WinAmp, som fortsatt er den beste musikkavspilleren, det er den nyeste versjonen, i classic mode, med det jeg trenger. EQ, hoveddelen og playlist. Trenger ikke library o.l. Teknisk sett trenger jeg ikke å ha den oppe heller, da jeg skifter spor og slikt med hurtigtaster, men det er noe eget og nostalgisk ved å ha den i mini mode oppi der, på skjerm #2.

Du tar feil. Endret av Lycantrophe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...