Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor du tar feil?

 

http://mpd.wikia.com...yer_Daemon_Wiki

Det hele bunner vel i at du alltid skal kverulere og krangle om alt mulig, er det ikke? Av forskjellige grunner som jeg ikke skal gå inn på, men kan ha noe med størrelsen på manndommen din å gjøre? Hadde du en hard og vanskelig oppvekst? Fikk du ikke loff med nugatti med skorpene skjært av hver morgen? Er du sønn av fattige foreldre og ble ertet av alle de rike menneskene rundt deg?

 

Jeg har brukt WinAmp siden 1998, og den har vært bedre og enklere å bruke enn alt annet jeg har prøvd. Fra MusicMatch JukeBox til foobar2000. Det hele er ekstremt subjektivt, noen foretrekker å streame, andre foretrekker å bruke det de alltid har brukt.

 

 

BananLaks: Brukeren Tha_Zaynt anbefalte meg forumet en sommerdag i 2004, og jeg registrerte meg og hoppet automatisk inn i off topic.

Lenke til kommentar

At du husker hvem som anbefalte deg forumet for nesten 10 år siden, er egentlig ganske så imponerende.

Er det? Jeg husker også hvem som anbefalte meg Something Awful, og når han gjorde det. Og hvem som anbefalte meg å begynne og bruke Mozilla Firefox i stedet for Opera og IE, og når.

 

Nei. Bare at Winamp-modellen (og de fleste andre musikkspillere og) er dårlig.

Hvorfor er det en dårlig modell? Grei ut om, over 4 A4-sider, for hand, Times New Roman, Skriftstørrelse 12 på normal tekst, 16 og fet på hovedoverskrifter, 14 og halvet på underoverskrifter. Myke linjeskift og i motsetning til hva de fleste lærere forteller deg, ikke 1,5 linjeavstand. 0,5 eller 1. Mye enklere for øynene mine å lese.

Lenke til kommentar

Og dette er hvorfor ingen bør ta tips fra deg seriøst.

Fordi jeg stiller spørsmål?

 

Kan ikke du komme med noen punkt om hvorfor den mediespilleren din er så mye bedre enn Winamp, når det snakk om å spille lokale musikkfiler, på en ordinær stasjonær PC tilkoblet musikkanlegget/headset?

Meg bekjent, så spiller Winamp av musikken uten problemer, og sorterer den opp i flotte lister som gjør at man lett kan finne frem, uten å gjøre noe selv. Hva er fordelene ved å skifte?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...