Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært i gjennom mye rart oppigjennom tidene, og veldig få ting går i min vei. Slik har det vært så lenge jeg kan huske og jeg har ingenting å se tilbake til. Ingen glede å se fram til heller.

 

Men nå i den siste måneden har jeg bygget opp et slags savn over noe jeg ikke har. Noe jeg ikke vet hva er, rett og slett. Det er som om jeg lengter etter noe. Vanskelig å forklare, men forstår noen noe av det?

 

Edit: Huff, nå framstiller jeg meg som en taper som henger på et forum for å kompensere. Jaja...

 

Maslows behovspyramide

post-89658-0-59464800-1372139212_thumb.jpg

 

Viktigste behovene på bunn.

Hvor er det du stopper opp ?

Lenke til kommentar

Maslows behovspyramide

post-89658-0-59464800-1372139212_thumb.jpg

 

Viktigste behovene på bunn.

Hvor er det du stopper opp ?

Maslows pyramide er i stor grad veiledende, da man kan søke etter de høyere nivåene, til og med lengte etter dem, uten at de lavere er oppfylt. Teorien går stort sett på at de øvre ikke kan oppfylles før de nedre er det, ikke at de ikke kan lengtes etter.

 

Edit: Og det er ikke de viktigste behovene på bunnen, det er de grunnleggende nødvendige for overlevelse.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Maslows pyramide er i stor grad veiledende, da man kan søke etter de høyere nivåene, til og med lengte etter dem, uten at de lavere er oppfylt. Teorien går stort sett på at de øvre ikke kan oppfylles før de nedre er det, ikke at de ikke kan lengtes etter.

 

Edit: Og det er ikke de viktigste behovene på bunnen, det er de grunnleggende nødvendige for overlevelse.

 

Som betyr at de er de viktigste behovene allikvel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Maslows behovspyramide

post-89658-0-59464800-1372139212_thumb.jpg

 

Viktigste behovene på bunn.

Hvor er det du stopper opp ?

Kan si at jeg befinner meg på midten i den fine pyramiden din.

 

Edit: Dagens dillemma er som følger: Har operert så jeg kan ikke bruke sko eller sokker på den ene foten. Den andre, kan jeg ikke gå uten sokker/sko med grunnet noe annet. Jeg må desverre ut og møte folk i dag. Hvordan løser jeg dette? Med skoplagg altså.

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Hvis du har operert, og har sting og slikt, burde du egentlig holde deg hjemme.

Alternativt kan du pakke inn foten.

Det går greit å gå. Til og med kirurgen sa at jeg kunne gjøre det så snart det ikke gjorde veldig vondt. Problemet liggger derfor i fotplagg.

 

Gyr0: Nei, jeg vil helst la vær å lese akkurat nå :)

Lenke til kommentar

wow, her var det lite aktivitet. Føler det er unødvendig å lage ny tråd så bare spørr her, en jente jeg klinte med forrige uke og som jeg fikk god kontakt med sendte mld igår om at det var uaktuelt at vi kunne bli noe mer enn venner, fant også ut litt senere at en av bestevennene mine hadde snakka en god del med henne bak ryggen min. og at hun var litt betatt av han. han vennen min har tourettes syndrom og er ikke akkurat pikenes jens så regner med at han ikke klarer å få henne til å like han.På fredag skal de og noen andre møtes, skal jeg bli med? Da kan 4 ting skje

1. De har det fett og jeg sitter og ser på og har kasta bort noen timer av livet mitt

2. De klikker ikke så bra sammen så det blir kjipt for dem, deretter kan jeg fly inn og stjele henne tilbake

3. De klikker ikke helt sammen og hun jenta blir litt på meg istedenfor, jeg stjeler henne

4. De klikker ikke sammen og hun prøver seg på meg, og jeg kan si to late bitch.

 

jaja ble litt mer enn jeg trodde men fuck det

Endret av Macklemore
Lenke til kommentar

wow, her var det lite aktivitet. Føler det er unødvendig å lage ny tråd så bare spørr her, en jente jeg klinte med forrige uke og som jeg fikk god kontakt med sendte mld igår om at det var uaktuelt at vi kunne bli noe mer enn venner, fant også ut litt senere at en av bestevennene mine hadde snakka en god del med henne bak ryggen min. og at hun var litt betatt av han. han vennen min har tourettes syndrom og er ikke akkurat pikenes jens så regner med at han ikke klarer å få henne til å like han.På fredag skal de og noen andre møtes, skal jeg bli med? Da kan 4 ting skje

1. De har det fett og jeg sitter og ser på og har kasta bort noen timer av livet mitt

2. De klikker ikke så bra sammen så det blir kjipt for dem, deretter kan jeg fly inn og stjele henne tilbake

3. De klikker ikke helt sammen og hun jenta blir litt på meg istedenfor, jeg stjeler henne

4. De klikker ikke sammen og hun prøver seg på meg, og jeg kan si to late bitch.

 

 

3/4 scenarier du liner opp her samsvarer ikke med det du tidligere har skrevet / fått på SMS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...