Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

hvis jeg får en mail av person A

så videresender jeg den til person B

 

kan person A se at jeg har videresendt?

 

 

hvis ja,

går det an å slette en mail man har sendt?

 

 

er noe skolegreier

Ikke med mindre du "CC-er" han i tilsenderlisten, vel? Er det mulig å bare kopiere alt i en ny mail og sende det rett til person B?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pff. Gmail er fantastisk. Jeg har fortsatt til gode å klare å bruke opp all plassen jeg har til rådighet, til tross for at jeg har hatt det siden det var i beta, og selv om vedleggstørrelsen er litt liten, har det ikke så mye å si med så mange clouds og lignende som er tilgjengelige overalt.

Lenke til kommentar

Har hatt hotmail i et tiår, aldri hatt noen problemer med den heller. Det var en maksgrense på mail størrelse en gang, men den var jo i evig vekst, så mine 30k mails var aldri i nærheten en gang.

 

Har aldri hatt noen god grunn til å flytte den heller, enkelt å bruke, og umulig å flytte så store mengder med mail.

Lenke til kommentar

Jeg bruker fortsatt hotmail-adressa jeg oppretta på starten av 2000-tallet selv, men det er mest til brukeropplysninger på sider jeg nesten aldri besøker lenger, som scootergalleri.dk og mopedportalen og andre ting som var veldig interessant for 10-12 år siden, men som er langt fra interessant i dag. Er vel innom noen ganger i året for å sørge for at den ikke deaktiverer seg, selv om jeg er usikker på om det fortsatt skjer nå som det har flytta over til Outlook.

 

Til daglig bruk er det Gmail- og jobbadressene som brukes.

 

Gmail er rett og slett så enkelt, og så er det ikke noe stress å bruke det på mobilen og nettbrettet, slipper å sette opp IMAP og POP og slikt, som jeg måtte gjøre da jeg prøvde å konfigurere Hotmail med en eldre telefon jeg hadde. Evig pes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...