Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det dukket opp på Steam i dag, så jeg slo til nå som jeg slipper å dille med paypal eller hva det nå var for løsning på Introversion sine sider.

 

Oppdaget også at arbeiderne er litt tilbakestående og bare står der, grenseløst forvirrede, om de ikke har nok lagringsplass for å flytte ting av lastebilene - sånn at de kan losse av tingene på neste lastebil, som de tilfeldigvis trenger før tingene som ligger på denne lastebilen. Trodde det ikke gikk an å ha rør under vegger, så jeg endte opp med å redesigne hele infrastrukturen under fengselet før jeg oppdaget hva som faktisk var problemet. JOLLY

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier du altså at plussmisbruk ikke straffes med mindre vi foreslår en regelendring selv?

Nei og ja og nei og ja..

 

OT-delen er ikke den rette plassen for å ta opp regulering av forumets retningslinjer.

 

Her skal det bare være ot, ot og litt til ot.. ^^

 

;)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så stille overalt på nett når jeg intend to get drunk enough til å skrive en oppgave (som foresten skal inn om 12 timer og som jeg bare har skrevet overskriften på) og overdriver nok til å bli så full at jeg er så seriøst pratesyk at jeg kunne pratet med en stein?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Herregud det skal bli deilig å komme seg vekk fra dataen og rømme ut i finværet. Og frihelg, skikkelig fri for første gang på evigheter. <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...