Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahaha

Åh, hellige Buddha. Det må ha vært helt traumatisk. Lepper og tunger som berøres. Spytt som utveksles. Frivillig. Men hei, du ble ikke tatt i ræva i en mørk bakgate, i alle fall.

 

Om jeg hadde vært mann hadde jeg heller kysset en pen mann enn helt jævlig stygg kjerring. Som jente har jeg ikke store problemer med å kline/kysse andre jenter selv om de ikke tiltrekker meg seksuelt. Ville heller ikke ønsket noe forhold med en. Det er bare ikke noen big deal. Med mindre dama er grisestygg.

Lenke til kommentar

Om jeg hadde vært mann hadde jeg heller kysset en pen mann enn helt jævlig stygg kjerring. Som jente har jeg ikke store problemer med å kline/kysse andre jenter selv om de ikke tiltrekker meg seksuelt. Ville heller ikke ønsket noe forhold med en. Det er bare ikke noen big deal. Med mindre dama er grisestygg.

Det er faktisk en rimelig stor forskjell mellom to karer som kysser, og to damer som kysser. Om forskjellen er psykisk, biologisk eller kulturell, er jeg derimot usikker på. Terskelen for mannfolka er i alle fall mye høyere enn hos jentene. Er iallefall det jeg har kommet frem til ved å spørre folk om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg vil også vite hvorfor. Dette har jeg lurt på lenge. Lurer på om det bunner i usikkerhet grunnet sosiale normer som har regjert i samfunnet i lang, lang tid. Religion kan muligens spille en rolle her. Jeg vet i alle fall ikke. For personlig ville jeg heller kysset et pent menneske enn et motbydelig beist. Det er ikke akkurat snakk om å måtte fiste det samme kjønn fra hendene og opp til albuen.

Endret av Diabólico
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...