Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil si jeg har greid meg bra etter omstendighetene. Nei, jeg fant ikke "mitt livs kjærlighet" på en dritingsfest på studentsamfundet, gifta meg og fikk 2 unger og hus og hytte på landet. Men har det fint på andre måter. Og en veldig stabil og grei inntekt. Kan f.eks. jobbe 3-skift uten en familie som krever all oppmerksomhet på fritiden når jeg er mest døgnvill. Kolleger kommer på jobb på ettermiddagsskiftet og klager over at ungene vekte dem kl 07, kjerringa maser om oppussinga som aldri blir ferdig osv. Da får jeg litt skadefryd inni meg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg leste tråden fra i natt pg det blei snakk om gamle folk som flørta med ungpiker. Jeg kom til å tenke på en ting. I hvilken alder er det mest akseptabelt å være sammen med noen som er halvparten så gammel som en?

Går det bra når man er 40? 50? 100?

Opp til 6 og fra 36. Grovt regnet, så klart. Kan også strekkes opp til 7, men så begynner det å bli wonky.
Lenke til kommentar

Vil si jeg har greid meg bra etter omstendighetene. Nei, jeg fant ikke "mitt livs kjærlighet" på en dritingsfest på studentsamfundet, gifta meg og fikk 2 unger og hus og hytte på landet. Men har det fint på andre måter. Og en veldig stabil og grei inntekt. Kan f.eks. jobbe 3-skift uten en familie som krever all oppmerksomhet på fritiden når jeg er mest døgnvill. Kolleger kommer på jobb på ettermiddagsskiftet og klager over at ungene vekte dem kl 07, kjerringa maser om oppussinga som aldri blir ferdig osv. Da får jeg litt skadefryd inni meg.

Keep telling yourself that.

Lenke til kommentar

Vil si jeg har greid meg bra etter omstendighetene. Nei, jeg fant ikke "mitt livs kjærlighet" på en dritingsfest på studentsamfundet, gifta meg og fikk 2 unger og hus og hytte på landet. Men har det fint på andre måter. Og en veldig stabil og grei inntekt. Kan f.eks. jobbe 3-skift uten en familie som krever all oppmerksomhet på fritiden når jeg er mest døgnvill. Kolleger kommer på jobb på ettermiddagsskiftet og klager over at ungene vekte dem kl 07, kjerringa maser om oppussinga som aldri blir ferdig osv. Da får jeg litt skadefryd inni meg.

Når man stadig må rettferdiggjøre sine valg ovenfor seg selv og andre er det kanskje lurt å ta en runde med seg selv om de valgene man har tatt i livet er riktige eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...