Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hedvig: Så klart. Og cola er sunt. 8D

Men utenom det høres det ut som om alt er ved det normale. Med unntak mengden nick jeg ikke kjenner igjen for fem flate øre. Og bilder. Hvorfor skifter alle avatar? *oppgitt sukk*

Jeg har ikke forandret noe. :D

 

Og ang. bacon-forbruket, gidder ikke ha på mer enn det der. 4 halve bacon på hver skive var nok til at jeg var mett frem til jeg våkna for en time siden. Og om bare 2 timer kan jeg spise frokost også. Woop!

 

Jeg bruker 1 pakke bacon på 1-2 brødskiver så det går tomt med en gang.

Lavkarbo?

Kan ikke være mye lavkarbo om det er brød involvert, vel. :p

Lenke til kommentar

Tror vi med en gang kan bli enige om at helse ikke utdanner sykepleiere. Det er jo et høyskolefag, så du må i så fall gå studiespesialisering først.

elektro - elektriker.

tip - industrimekaninker, platearbeider sveiser.

bygg - snekker

helse - sykepleier

allmen - ingenting.

 

selfølgelig er det mange yrker fra hver linje, bare generelt over her

Lenke til kommentar

Studentlivet mitt var totalt forskjellig fra ditt. Jeg gikk yrkesskolen (elektro/elektronikk/tekn fagskole) i tro om at jeg skulle bli "dataingeniør" en gang. Så klassene mine besto av en lett blanding av jevnaldrede machoidioter og 40-årige familiefedre på omplassering for å få mere trygd. Ikke akkurat noe festemiljø ;) Bodde en time unna barndomshjemmet og dro hjem i helgene.

 

Da jeg ikke greide gode nok karakterer til å komme inn på ingeniørhøyskalen i Narvik, ble det ett "friår" der jeg bare satt hjemme og spilte data, så havna i Asker/Oslo i diverse vikarjobber fordi bestekompisen min flyttet ned hit. Fikk fastjobb i Nycomed, totalt urelatert til all utdanning, og har jobbet der siden. Snakk om å waste 5 år av livet sitt på skole :p

 

Evig glad for at jeg ikke tok universitetsruta og skaffa meg 500k i studielån. Det meste jeg hadde var 80k.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...