Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hvordan er jobbmarkedet,utelivet,bussituasjonen og slikt?

 

Er det flere en fem stykker og en isbjørn der?

 

Jobb kan man vel kanskje få. Uteliv er det nok lite av med mindre du finner en by med litt størrelse (finnes det i Finnmark?) evt. en militærbase. Buss? Det så jeg vel egentlig ikke noe til der jeg var ihvertfall :hmm:

Really?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå var jo jeg litt i gokk da, var for det meste i Tana.

Der jeg var så tok folk båt over elva til Finland for å handle fordi det var kortere enn å kjøre til Tana sentrum som tok ca. en time med bil :whistle:

 

Største byen er forresten Alta, 14 308 innbyggere. Neste er Hammerfest med 7 121.

Da skjønner du kanskje hvor lite folk det er der oppe.

 

De to største byene har til sammen ca. samme antall mennesker som øya jeg bor på :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Du kan gå rundt her hos meg uten å høre henne.

I alle fall med døra lukket, litt skeptisk på hva søstrene sisters kan komme til å høre på, men inne hos meg får du aldri høre noe kontemporær R&B. :D

Ei heller norsk country, fydda!

 

Tenkte nå mest ute på byen jeg da ;)

d'oh!

 

Vel, det er fortsatt mulig å vandre rundt på Orkanger uten å høre Rihanna, men det er jo en grunn til det.

Hovedsaklig at det er hillbillyland, men også fordi hu ikke har kommet hit enda. Vi hører fortsatt på Scooter og Vengaboys, oh yeah!

Lenke til kommentar

Weid. Folk som ikke er fra Rogaland pleier ikke engang å vite hva Komle/Komla er :o

 

Men hei. Du er jo vestlending nesten. Good for you!

 

Som sagt, hele familien min er litt fucka opp dialektmessig. Altfor mye flytting rundt, kjærester med folk fra merkelige steder, og sånt.

 

Og haha, joda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...