Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal skeie helt ut og spise rullekake og drikke sjokolademelk til jeg kaster opp. Blir det eller en halv boks mager kesam.

 

Har tross alt ferie i over en måned.

 

Nå fikk du meg nesten til å gulpe her. Ble ikke noe mindre kvalm enn jeg er nå av å høre rullekake og sjokolademelk bli brukt i samme setning.

Lenke til kommentar

Fetaost kunne vært en anelse eller to bedre ja. Funker i smelta tilstand da.

 

Og jeg har nettopp tilberedt og inntatt en kremet aspargessuppe. Eneste posesuppen som fungerer noe særlig. Med varme rundstykker til, og masse parmesan og alskens andre godsaker. Minstesøss var skeptisk, men måtte til slutt innrømme at hu syntes det var godt.

Suksess for rikmannsmiddagen min fra studentdagene. :w00t:

 

(Rikmann fordi alt tilbehøret koster nok penger, som f.eks. parmesan og kremfløte).

Lenke til kommentar

Fetaost er godt i salat. Men that's it.

 

Jeg stopper alltid opp ved vindu på gatenivå og tar en titt. Vet aldri om man får se noe sex en gang.

 

Lurer på om jeg skal skeie helt ut og spise rullekake og drikke sjokolademelk til jeg kaster opp. Blir det eller en halv boks mager kesam.

 

Har tross alt ferie i over en måned.

 

Nå fikk du meg nesten til å gulpe her. Ble ikke noe mindre kvalm enn jeg er nå av å høre rullekake og sjokolademelk bli brukt i samme setning.

 

Sleng på en boks kokosboller også, så snakker vi oppkast.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal skeie helt ut og spise rullekake og drikke sjokolademelk til jeg kaster opp. Blir det eller en halv boks mager kesam.

 

Har tross alt ferie i over en måned.

Kom igjen! Gjør det! Du vet du vil. ;)

 

Jeg åt forøvrig et lite stykke rullekake i sted. Lå en skalk innpakket i bakepapir innerst i kjøleskapet. Lurer på om det er restene av kakene søss bakte i helga. :p

Lenke til kommentar

Vinaigrette, pepper, squash, aubergine, vårløk, ruccola salat, rød lollo, hjertesalat, rød paprika, kokt pasta med pesto, grønne oliven og stangselleri. Nam! :)

 

Mindre oliven, mer kjøtt!

 

Neida. Det så ganske godt ut.

 

Ville ikke fylle salaten med kjøttsaft når jeg allerede hadde laget en vinaigrette. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...