Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, igjen så ser jeg etter kreative måter for å få livet til en kjærring til å bli et helvete.

Helst uten at hun vet det er meg, eller at det er totalt lovlig, så kan jeg nok gå face2face mot ei gretten kjærring så lenge det er bra nok.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Okei, igjen så ser jeg etter kreative måter for å få livet til en kjærring til å bli et helvete.

Helst uten at hun vet det er meg, eller at det er totalt lovlig, så kan jeg nok gå face2face mot ei gretten kjærring så lenge det er bra nok.

 

Whyy?

Lenke til kommentar

Okei, igjen så ser jeg etter kreative måter for å få livet til en kjærring til å bli et helvete.

Helst uten at hun vet det er meg, eller at det er totalt lovlig, så kan jeg nok gå face2face mot ei gretten kjærring så lenge det er bra nok.

 

Whyy?

 

Fordi hun bor over oss og lager kvalm over ingenting. Nå har hun gått til advokat fordi hun ikke fikk mehold fra styret i boligbyggerlaget. (helt latterlig klage fra hennes side)

Og min mor blir jo batshit crazy, men konfronterer henne ikke. Så da blir jeg batshit crazy fordi det ikke blir fred å få, så noe fun må jeg jo finne på, kanskje hun over oss blir opptatt av andre ting.

Lenke til kommentar

Hun her har bare innvendinger på alt. Hun prøvde å stoppe en reperasjon på taket når de var 50% ferdig fordi hun mente at lederen i boligbyggerlaget var inhabil i saken siden han jobber for samme firma som tilfeldigvis gjør jobben.

Om noen vil at det skal bli bra da så er det vel ihvertfall han :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...