Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har erfaringer fra Finnmark?

 

Kontantkort og hjemmebrent er alt som skal til for å få et ligg - drømmestedet til folk som Slimda og Datasmurf.

Jeg har vært der, og kan bekrefte dette. Men ikke spør om alderen deres, da blir det bare en pinlig stillhet i baksetet på en politibil.

Lenke til kommentar

Lyst å snakke om det? :)

(enten her, pm, eller over en kaffe om du vil)

 

Det var fra da jeg var tre til fem år da, så husker ikke så mye dessverre ;) Men har vært mye på besøk i ettertid. Trivelig sted, kjempelett å bli kjent med folk.

 

Noen synes det er litt kjipt med mørketida, men jeg vil tro man venner seg til det rimelig fort. Jeg tenker litt på å ta et par år der selv etter studietida.

 

Du prøver å få folk til å lage eksploderende egg du? :dontgetit:

 

Litt artig må man jo ha det :tease:

Lenke til kommentar

Hvordan er jobbmarkedet,utelivet,bussituasjonen og slikt?

 

Sånt legger man egentlig ikke merke til som femåring :p

 

Håper Rihanna kommer med nytt album snart...

 

Jeg håper Rihanna gir seg med musikk, og aldri plager meg med geitestemmen sin igjen :)

Lenke til kommentar

Hvordan er jobbmarkedet,utelivet,bussituasjonen og slikt?

 

Er det flere en fem stykker og en isbjørn der?

 

Er en del folk som gjør mye byttehandel på jobbmarkedet, utelivet tar igjen underlivet på popularitet samtidig som overlivet stadig vokser.

 

Haha, Hedvig. Tror du må ta en titt på sigen min :p

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Er det noen som hører på da? Ser vel bare på bildene.

 

Kan jo aldri gå lenger uten å høre gnålesangene hennes jo :(

Du kan gå rundt her hos meg uten å høre henne.

I alle fall med døra lukket, litt skeptisk på hva søstrene sisters kan komme til å høre på, men inne hos meg får du aldri høre noe kontemporær R&B. :D

Ei heller norsk country, fydda!

 

 

Oh well, burde vel begynne med middagen snart, ellers blir minstesøss grinete.

Såeh ... Tannpuss, barbering, dusj, kle på meg og så lage middag. Burde rekke alt det før fem, sant?

Lenke til kommentar

Du kan gå rundt her hos meg uten å høre henne.

I alle fall med døra lukket, litt skeptisk på hva søstrene sisters kan komme til å høre på, men inne hos meg får du aldri høre noe kontemporær R&B. :D

Ei heller norsk country, fydda!

 

Tenkte nå mest ute på byen jeg da ;)

Lenke til kommentar

Hvordan er jobbmarkedet,utelivet,bussituasjonen og slikt?

 

Er det flere en fem stykker og en isbjørn der?

 

Jobb kan man vel kanskje få. Uteliv er det nok lite av med mindre du finner en by med litt størrelse (finnes det i Finnmark?) evt. en militærbase. Buss? Det så jeg vel egentlig ikke noe til der jeg var ihvertfall :hmm:

Lenke til kommentar

"Klubb" er noe mora mi hadde en gang i måneden med venninne sine for å ha en unnskyldning til å drikke rødvin og le så høyt at ungene ikke fikk sove. Det er ikke en matrett.

 

Haha :p

Jeg trooor det blir mest naturlig for meg å si klubb, men raspeball funker og. Jeg er altfor dialektforvirra, så jeg vet nesten aldri hva jeg egentlig sier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...