Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener dere den er verd 4000kr uten garanti å reklamasjonsrett ?

 

Jeg vil si telefonen er verdt pengene, selv om jeg har hatt litt problemer med min.

 

Noen her som har opplevd at telefonen har låst seg og gått ut til den skjermen man må låse opp ved å dra fingeren over skjermen ? min har gjort det i det siste, når jeg bruker safari , maps osv. har låst seg helt en gang , da måtte jeg reboote hele greia. har installert noen apps, så si ifra hvis noen av dere har hatt problemer med følgene applikasjoner installert på telefonen : "Fjern viderekobling " , "SendSong" , "Community Sources" , " BSD Subsystem" , "OpenSSH" , "international menu" , "youtube activation" og "customize"

jeg har forresten 1.1.1 FirmWare.

 

kom også gjerne med tips til andre sources med morsomt og nyttig innhold :)

Lenke til kommentar

skal kjøpe iphone nå og har sett meg godt om på ebay, fant til slutt denne:

Iphone 8gb ebay

Selgeren ser ut til å være veldig bra + at prisen er 499$ + frakt 45$ (USPS express) er noe av det bedre jeg fant.

 

lurer på om denne er et bra kjøp? for har hørt folk som har kjøpt for under 500$ på ebay, men jeg finner ingen så billige.

og hva vil dere anbefale av å be han bare merke pakken for under 200kr eller å be han merke den som gave og under 1000. kanskje ikke så mye forskjellen.

 

takk for svar

tobs

!

Endret av tobs
Lenke til kommentar

Er interessert i å bytte dock bakgrunn på iphonen min til den typen som finnes på iPod Touch( forskjellen er at bakgrunnen er helt svart og ikonene får en avspeiling ned mot bunnen av skjermen)

 

Har lett litt rundt og kom over en side der jeg kunne laste ned bildet for så å føre det over på telefonen. Det hele skulle gjøres med programmet WinSCP. Har tidligere brukt dette programmet for å komme inn på telefonen da jeg hadde noen problemer med minnekapasiteten. Da brukte jeg "root" som brukernavn og "alpina" som passord, noe jeg leste var standard. Skulle prøve å logge meg inn denne gangen, men da fikk jeg beskjed om at passordet var feil. På hjemmesiden jeg fant bilde lå det en guide, og der stod det at passordet var "dottie" , men dette virket heller ikke.

 

Noen som vet hva problemet kan være ?

 

Jeg prøvde også å lete gjennom sources etter en .app med dockbilder jeg kunne laste ned og bruke via Customize , men fant ingen der heller. Hørte noe om et programm som het DockSwap. Noen som vet noe jeg kan gjøre?

 

er også interessert i nyttige sources jeg kan bruke :)

Lenke til kommentar

takk for svar

men hvor stor risk tar man egentlig ved å merke pakken til under 200kr? noen annen fare å passe på en at den kan bli borte og du bare får igjen 200. eller kan toll folka se at det er en iphone og kreve mva fordi de vet den koster mer enn 200kr?

Endret av tobs
Lenke til kommentar
takk for svar

men hvor stor risk tar man egentlig ved å merke pakken til under 200kr? noen annen fare å passe på en at den kan bli borte og du bare får igjen 200. eller kan toll folka se at det er en iphone og kreve mva fordi de vet den koster mer enn 200kr?

Hvis de åpner den og ser det er en iPhone vil du måtte betale for faktiske verdien.

Hvis pakken forsvinner får du jo heller ikke mer igjen enn beløpet pakken er merket med.

Lenke til kommentar
Fikk du kjøpt den tobs ?

Er på jakt etter en selv :)

 

Noen som vet om denne kan kobles til f.eks cdspiller i bil, å diverse andre ting hvor dem vanlige ipod'ene kan kobler til ?

Den har samme dock-kontakten, men ikke alt som passer.

Har prøvd blant annet en JVC-docking og den fungerte fint (å spille musikk i), men en ny docking som kommer fra Logitech nå fikk man opp melding at tilbehøret ikke var kompatibelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...