Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Iphone'n min nektet å la seg synkronisere, og jeg måtte derfor gjenopprette hele telefonen. Dvs. at jeg mistet alt av app'er og bilder. Det jeg lurer på er om det er mulig å få tilbake de kjøpte app'ene? Når jeg trykker på "overfør kjøp" skjer det ingenting, men det kan godt hende det betyr noe annet idk. Disse app'ene ble synkronisert på annen iTunes på en PC jeg ikke bruker lenger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-211409

Hei! Dette er nok et ofte stilt spørsmål, men jeg har lest så mye forskjellig. Så spør her og håper på å få et godt svar.

 

Min tante skal til USA snart og jeg tenkte da å be hun om å kjøpe iphone 3gs eller 4. Da ulåst (det samme som uten abonnement(?)), siden det nå er mulig. Er det så enkelt at jeg bare putter inn sim-kortet mitt når jeg får iPhonen og begynner å bruke den? Eller er det noen flere sperrer for å bruke den i Norge?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Skal kjøpe meg iphone idag, men har litt noia for "find my iphone" appen, alle andre som har iphone kan jo da se hvor jeg er hele tiden? Er det mulig og skru det av? leste om det, og håper ikke det er så lettvint som det virker, bare det å ha mulihetn til å tracke alle vennene mine med iphone hørtes jo helt latterli ut, kommer til å være umuli å ikke utnytte det litt

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en iphone3gs gjennom jobben, byttet jobb og telefon for 4 måneder siden. Telefonen har jeg gitt bort til fruen, og nå prøver jeg å få den til å fungere.

 

Når den kobles til itunes så står den og prøver å koble til itunes store uten hell. Jeg kan krysse vekk dette, så får jeg tilgang til telefonen på vanlig måte.

Jeg får ikke ringt med den. Står at den har dekning.

 

Jeg har en mistanke om at den er operatørlåst, kan det være grunnen til problemene mine? Får ingen feilmelding om at SIM-kortet ikke godtaes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...