Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Er det enkelt å skifte språk på iphonen, fra f.eks tysk til norsk om man kjøper fra ebay.de?

Det er vel kun hjemmesnekra, uorginalt norsk språk som finnes for øyeblikket til iPhone, så det beste er vel å beholde til engelske inntil videre. Tysk kan du jo også ha hvis du er dreven i det. ;)

Ja da er spørsmålet om jeg kan sette iphonen på hjemmesnekra norsk ( laste ned fil ), og om jeg kan velge engelsk på telefonen ?

 

Kjøper ikke en telefon med kun tilgang til tysk ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud så dårlig timing. Jeg bestilte iphone fra apple store i går og leser idag at 1.1.2 har tettet sikkerhetshullet som jailbreak bruker. Hva tror dere sannsynligheten er for at telefonen blir levert med 1.1.2? Normalt ville jeg antatt at de fortsatt har en del 1.1.1 i systemet, men siden de europeiske telefonene er med 1.1.2 så kan det tyde på at denne firmwaren har vært ferdig en stund.

 

Herregud for et dilemma, kommer aldri til å få en iphone til 2200 kr igjen. Men også kjedelig å ha en ubrukelig dings til 2200 kr.

Lenke til kommentar
Herregud så dårlig timing. Jeg bestilte iphone fra apple store i går og leser idag at 1.1.2 har tettet sikkerhetshullet som jailbreak bruker. Hva tror dere sannsynligheten er for at telefonen blir levert med 1.1.2? Normalt ville jeg antatt at de fortsatt har en del 1.1.1 i systemet, men siden de europeiske telefonene er med 1.1.2 så kan det tyde på at denne firmwaren har vært ferdig en stund.

 

Herregud for et dilemma, kommer aldri til å få en iphone til 2200 kr igjen. Men også kjedelig å ha en ubrukelig dings til 2200 kr.

 

 

jeg tipper at før du har telefonen i postkassa di er firmware 1.1.2 hacket... :)

Lenke til kommentar
Herregud så dårlig timing. Jeg bestilte iphone fra apple store i går og leser idag at 1.1.2 har tettet sikkerhetshullet som jailbreak bruker. Hva tror dere sannsynligheten er for at telefonen blir levert med 1.1.2? Normalt ville jeg antatt at de fortsatt har en del 1.1.1 i systemet, men siden de europeiske telefonene er med 1.1.2 så kan det tyde på at denne firmwaren har vært ferdig en stund.

 

Herregud for et dilemma, kommer aldri til å få en iphone til 2200 kr igjen. Men også kjedelig å ha en ubrukelig dings til 2200 kr.

 

Bestilte du fra applestore.com (USA) ?

 

EDIT: Da var 1.1.2 også hacket. Les mer her: http://code.google.com/p/iphone-elite/

Endret av Limstift
Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på; dere som har kjøpt iPhone fra US får dere ladet mobilen? Følger det ikke bare med lader for 110V?

Det følger kun med en usb-docking så den saken er grei. ;)

Så man kan bare lade via USB? Tar ikke det uholdbart lang tid?

 

Jeg kan ikke akkurat si det går raskt, tar minst 4 timer fra null til fullt på min Iphone. Du kan også bruke hvilken som helst Ipod-lader for f.eks. strømnettet men dette går ikke spesielt raskere enn usb. Overraskende nok!

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på; dere som har kjøpt iPhone fra US får dere ladet mobilen? Følger det ikke bare med lader for 110V?

Det følger kun med en usb-docking så den saken er grei. ;)

Så man kan bare lade via USB? Tar ikke det uholdbart lang tid?

Fulgte med både usb-docking og strømlader til min iPhone.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på; dere som har kjøpt iPhone fra US får dere ladet mobilen? Følger det ikke bare med lader for 110V?

Det følger kun med en usb-docking så den saken er grei. ;)

Så man kan bare lade via USB? Tar ikke det uholdbart lang tid?

Fulgte med både usb-docking og strømlader til min iPhone.

 

Ja, såklart. Glemte det, men det er den amerikanske kontakten. ;)

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på; dere som har kjøpt iPhone fra US får dere ladet mobilen? Følger det ikke bare med lader for 110V?

Det følger kun med en usb-docking så den saken er grei. ;)

Så man kan bare lade via USB? Tar ikke det uholdbart lang tid?

Fulgte med både usb-docking og strømlader til min iPhone.

 

Ja, såklart. Glemte det, men det er den amerikanske kontakten. ;)

 

og denne kan du selvsagt sette på et norskt endestykke på. har selv minst 4 så jeg tror ikke den saken er noe problem

Lenke til kommentar

Herregud! En jeg kjenner var i USA i oktober iår.. Han har skaffet seg en iPhone. Fikk tukle litt med den idag, den var bare HÆÆÆRLIG!! Syykt digg å holde i hånden!

Men en ting var veldig dumt da, fingermerker syns veldig.. Men eller så var den dødsfet! Han har engelsk språk på den (vers. 1.1.1)

Dødsheeeit mobil må jeg si. Litt små forelska, men nå har jeg jo bestilt LG KU990.. :p

Lenke til kommentar

I morgen skal faren min til Houston, Texas og han skal være der resten av uka. Jeg har tenkt å spørre ham om han kan kjøpe en til meg, men først har jeg noen spørsmål jeg gjerne vil ha svar på ;)

 

1. Hva er ca. prisen på en iPhone i Houston?

2. Hvis han kjøper den, får han med et abonomment?

3. Hvis det følger med abonomment, koster det penger i måneden osv?

 

Please svar så fort som mulig, han reiser jo imorgen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...