Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

dette høres bare bedre og bedre ut :) saken er at jeg skal kjøpe telefonen av en fyr som har tatt de inn fra usa, og jeg vet ikke når de ble tatt inn. så det er med andre ord usikkert hva slags firmware det er

 

Han fyren du kjenner, selger han flere iphones? Er selv interessert i å kjøpe den skjønner du :)

 

hmm er litt usikker på hvor mange han hadde . jeg skal høre litt , så kan jeg gi deg tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for både svar og link Nikkor!

 

Da var 1 stk iphone 8gb bestilt med den raskeste shippingen Apple kunne tilby, slik at jeg forhåpentligvis får telefonen asap. Nå gjenstår det bare å få satt opp shipmenten på JetCarrier. *gleder seg*

 

Regner med at dette blir den eneste telefonen hittil som ikke blir byttet ut på MINST 1 år. Er bare så fryktelig fornøyd akkurat nå! :D

Lenke til kommentar

kan noen si meg hvor jeg skrur av automatisk oppdatering? vet det er litt enkelt spørsmål, men jeg er LITT panisk for telefonen min. Jeg tørr ikke koble til telefonen min før jeg er 100 % sikker=D hvis det er andre ting som må skrues av så hver så snill å spesifiser. Ikke si bare på instillinger, men hvor på instillinger=D

Lenke til kommentar

Du skal kun legge inn 1... Du skrever inn hva du har bestilt hva du har bestilt, hvor mye du betalte og laster opp bilde av betalingsinformasjon i "mine dokumenter", senere når du fått sendingsnummer på pakken din endrer du bare bestillingen din og legger til det, husk å kysse av på pakkeforsikring.

Lenke til kommentar

iPhonen min er på vei nå, og den burde vel havne i tollen allerede i morgen vil jeg tro. Tenkte jeg skulle begynne å forberede meg til å få hacket den, og har akkurat lastet ned iTunes nå.

 

Jeg leste at man for å cracke telefonen nå bare kan gå inn på www.jailbreakme.com, men er det det hele, eller er det bare slik at dette ordner det med tredjepartsprogrammer? Ønsker jo selvsagt å bruke det som telefon, og ikke bare en mediedings.

 

Har kikket på de linkene jeg har fått tidligere, og det virker jo faktisk mer komplisert enn jeg hadde håpet.

Lenke til kommentar
ved kjøp på ebay, er slik å forstå, at hvis jeg ber han/hun å merke pakken som en gave og under 1000kr i $ så slipper jeg mva og iphonen er allerde en tollfri vare?

1000 kr. gjelder ikke når det sendes fra firmaer.

For å få det under den gavegrensa burde privatpersonen som sender gaven pakke den inn. ;)

Vanlig kjøp har en grense på 200 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...