Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, spørsmålet er: Er det mulig å bruke "turbosim" for å gjøre min Netcom-låst iPhone 3Gn åpent for bruk med alle operatører?

 

Ja.

 

Unlocke altså, ja - derav kunne jailbreake via software.

Stemmer. Men hvordan er det å kjøpe fra USA nå? Får man kjøp uten å binde seg i butikk nå? Har hørt at det er mest gunstig å kjøpe iPhone fra Sveits.

Lenke til kommentar
Ja, den vil fortsette å fungere normalt..

Åpnet min iPhone 1g på 2.0, så oppgraderte jeg helt vanlig i itunes, til 2.1 ... Funker som en klokke..

 

Skjedde same skjebnen med min iPhone ja. Har lest på ifon sine nettsider og lest at andre har samme poblemet, med 1.1.4 som skal oppgradere til 2.1. (samme som jeg skal/gjorde nå). Så må vel cracke den på nytt. Skal bruke PwnageTool 2.1. Er det bra og enkelt? Noen erfarings tips?

Takk!

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg og finne filmene mine gjennom cyberduck???

 

Vær så snill og hjelp noen,må finne det ut før jeg jailbreaker den,for da forsvinner jo alt.

 

Og filmene som ligger på ipoden min kommer fra en data jeg ikke lenger har tilgang til,vil derfor finne filmene gjennom cyberduck så jeg kan lagre dem på macen min.

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar
Jeg har iPhone. Og skal oppgradere den selv. Jeg har bestilt den fra USA, og fått en til å cracke den for meg sånn at den funker med norsk tastatur, norsk språk og funker p ringe med den. Funker den som normalt, hvis jeg oppgraderer den til 2.1? Vet at alt blir slettet av medlinger, musikk osv.

 

"norsk tastatur" tenker du da med æ ø og å som egne taster? For 2.1 har ikke dette. Der er de under a og o.

 

Guider finner dere på ipod1.no -> forum -> iPhone! let og søk, før dere spør, de er litt lei newbs der :p

Lenke til kommentar

Var i California for en uke siden, og fikk min tante til å kjøpe iPhone for meg. (Hun er amerikansk). La igjen nok penger hos henne til å avslutte avtalen til AT&T om en måned. Måtte visstnok vente en måned, ellers krever AT&T full pris på telefonen også. Hvordan er enkleste måten for meg å bruke den i Norge?

Er det lettest å kjøpe seg Turbosim eller lignende via nettet eller er det/kommer det software rett rundt hjørnet som det gjorde til den første iPhonen?

 

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...