Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar:)

 

Leste på Netcom sine sider at man ''Nå kan få Iphone med alle Netcom sine abonnomenter''

Er det samme pris? Eller må man ut med dyre dommer? Hørte at det ville komme på ca 4300 NOK om jeg tok vek netcom abonnomentet.

 

Men om jeg allerde har et annet Netcom abonnoment, kan jeg bruke dette? Eller er det like dyrt som å ta vekk alt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg bestillte på mewe.no (Netcom)

ikke noe problem det, så velger du Mewe 200 eller høyere,

så kan du legge på ekstra tjenester etter på, som Connect fritid osv, som går inn i 200kr greia

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Problemet er at jeg vil ha den til før helgen, hvor lang tid tok det før du fikk den?

 

hadde du bestilt i går (Onsdag) hadde du fått den på fredag, med "hjem på døra"

Lenke til kommentar
På skolen er det nettverk med 802.11a standard. Er det mulig å koble til dette med iPod Touch 2gen?

Selvfølgelig.

 

Tull og tøys, 802.11a er basert på 5,4GHz båndet, og har svært lite tilfelles med 802.11b/g som begge befinner seg i 2,4GHz båndet.

iPhone og iPod touch har ikke støtte for 802.11a

 

Bah, beklager. Stemmer selvfølgelig.

Lenke til kommentar

har et lite problem her... skal oppdatere min iPhone G1 fra 1.1.4 og skal bruke denne guiden http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=205649 så står det at når man skal oppgradere fra 1.1.4 må man ta "konfigurer som ny iPhone" og ta mister jeg jo alle kontaktene mine. Er det en enkel måte hvor jeg kan få de over på PC/sim kort for så å kunne legge de over på iphonen igjen når jeg er ferdig? Har sett på isim men der må man legge alle over manuelt noe som tar veeeldig lang tid...

 

også et lite spørsmål syns det var litt rart i guiden at jeg skulle gjennomrette iphonen i itunes for da oppdaterer den jo til 2.1? Låser ikke min seg da? Eller henter itunes updaten som det står man skal laste ned?

Lenke til kommentar

Hei! Nå har jeg endelig bestemt meg for å låse opp til den nyeste versjonen på 1 gen. MEN så funker ikke linkene i den guiden som er lagt ut!

 

Er det et program som kan låse den opp for meg? har prøvd ziphone men da kommer jeg bare til en annen side.

 

OG vær så snill og hjelp meg da. Jeg er ikke sååå flink på pc...

Edit: Det var jeg visst likevel :) hoho..

 

KAn noen nevne noen sources det er bra å ha på installer? mine forsvant jo..

likte godt å lage egne ringetoner med ringtones da.. hvordan får jeg det?

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

Jeg vil heller anbefale Cydia. Jeg opplever Installer som meget ustabil, og bruker derfor ikke denne. Sources for Cydia ligger på "Home"-screenen når du starter det. Ligger under "More sources" eller noe.

 

Ringetoner kan jeg ikke hjelpe deg med, men jeg vil tro det er mange her som kan gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...