Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Ligger på sykehuset nå,og har netopp fått meg en iphone 3g som jeg har jailbreaked.

 

Har nå lastet ned cyber duck og får ikke til og koble iphone til dataen,tror det har noe med at jeg bruker et åpent netverk,som er for alle som ligger på sykehuset.

 

Lurte derfor på om det finnes noen som helst andre måter og koble iphone til macen på??? :hmm:

 

 

 

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få. :(

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar
Hei.

 

Ligger på sykehuset nå,og har netopp fått meg en iphone 3g som jeg har jailbreaked.

 

Har nå lastet ned cyber duck og får ikke til og koble iphone til dataen,tror det har noe med at jeg bruker et åpent netverk,som er for alle som ligger på sykehuset.

 

Lurte derfor på om det finnes noen som helst andre måter og koble iphone til macen på??? :hmm:

 

 

 

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få. :(

Du har en privat Mac?

Den dukker ikke opp på skrivebordet?

Du har iTunes og greier?

 

Det burde jo ikke vært noe problem

Lenke til kommentar

har gjenoppretta min nå og er klar for å bruke Quickpwn. når jeg kobler til er det bilde av apple logoen. er det rett?

 

kommer et stykke før telefonen vibrerer, PCen lager en lyd som om den er koplet fra og så henger Quickpwn seg opp. hva skal jeg gjøre?

 

edit:

tror jeg får det til nå :)

Endret av Flacid
Lenke til kommentar

Anbefaler alle å laste ned Backgrounder fra Cydia! Med denne appen kan man multitaske med ALLE apps, selv apps fra AppStore!

 

Etter installasjon av Backgrounder og restart av telefonen er det bare å gå inn på en app som vanlig og holde Home knappen inn i ett sekund så legges appen i bakgrunnen i stedenfor å avsluttes. Man kan hente inn appen ved å trykke på app-ikonet som vanlig :)

 

For de som ønsker å bruke dette til msn eller andre apps som krever kontinuerlig tilkobling via edge/3g/wifi så anbefaler jeg også Insomnia som også er tilgjengelig i Cydia. Insomnia forhindrer at iphonen går i Sleep modus når skjermen slås av. Sleep modus aktiveres 30 sekunder etter at skjermen er slått av, og sleep modus bryter oppkoblinger via edge/3g og wifi. Man kan enkelt slå Insomnia av og på som man vil.

Lenke til kommentar

hei, har en venn som skal til New York neste uke. Lurer på og få hun til å kjøpe en iphone til meg.

Siden 1g iphone ikke selges lenger?(correct me if im wrong) må jeg vel kjøpe iphone 3g?

 

hva ligger prisen på? og hvordan er det å hacke en iphone 3g som er kjøpt fra apple butikken i New York?

 

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Går ikke ann å hacke en 3G per dags dato. 1 gen finner du på finn.no. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kjøpt en ny 3G i Norge.

 

 

kan du vell, men ikke heve opperatør sperren.

Lenke til kommentar
Går ikke ann å hacke en 3G per dags dato. 1 gen finner du på finn.no. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kjøpt en ny 3G i Norge.

 

 

kan du vell, men ikke heve opperatør sperren.

 

Med hacke så mener jeg å låse den opp så den fungerer i Norge (telefondelen selvsagt. Hvem kjøper en "telefon" om de ikke kan bruke det som en?)

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...