Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nå fikset meg 2.1:D

prøve og laste ned no på app store men ba om brukernavn og passord, er dette til itunes store eller er det noen app store account?

uansett, hvis jeg skal lage meg bruker på itunes store og tar pappa kort(tror ikke mitt blir godtatt der) så får vell ikke han no regninger ved mindre jeg kjøper no der? KOster ikke noe å være medlem og hente album bilder osv.?

Lenke til kommentar

det er bare på sangene kjøpt fra iTunes store, også koster det en dollar til å lage. Så drit i det med andre ord. Jeg skal finne link for dere om hvordan man lager egne ringetoner lett og gratis, gi meg to min :)

 

EDIT:

 

http://www.youtube.com/watch?v=bf65uChjlfM...feature=related

 

Akkurat denne linken jeg brukte, husk å ta på å vise "file extensions" i folder options i xp/vista. vet ikke om Mac, snakker bare med Windows erfaring. Tror Mac har eget program man kan bruke som iRingtoner eller noe, men ikke spør meg om det.

 

EDIT 2: Husk ikke mer enn 30 sek, og anbefaler 29 for sikkerhets skyld. Hvis delen du vil ha av sangen som ringetone ikke er fra begynnelsen, er det bare å skifte start time til den delen også 29 sek senere enn det for å ha så lang som mulig hvis det er ønsket. Er egentlig veldig lett, du kan få laget den innen 2-3 min :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
det er bare på sangene kjøpt fra iTunes store, også koster det en dollar til å lage. Så drit i det med andre ord. Jeg skal finne link for dere om hvordan man lager egne ringetoner lett og gratis, gi meg to min :)

 

hmm fikk ikke inntrykk av det... men det var jo teit.

men uansett så er det null prob å lage egen gratis.

Lenke til kommentar

For mac:

Høyretrykk på sangen, vis info - valg - still inn start og stopp tid (det du vil ringetonen skal inneholde, max 30 sek) trykk ok. høyretrykk igjen på sangen og velg konverter til Acc/mp3 og du har fått en sang på 30sek, så må du tilbake til originalen og trykke vekk start/stopp tid (bare unchecke boxene).

 

den nye sangen på 30sek høyretrykker du på, velg vis i finder. trykk enter og velg .m4r endelse. Dra den ut på skrivebordet og slett ifra iTunes. Så drar du den fra skrivebordet og inn i iTunes igjen og da kommer den opp i ringetoner (forutsatt at dette er er valgt å vises i iTunes).

 

eller:

 

http://audiko.net/ringtone/en.html?genre=Soundtrack

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det går ikke på itunes 8 bare 7.

jeg brukte Cubase til og lage en 30sek snutt,

og lagret i .m4a så rename til .m4r så legge den inn i itunes som ringelyd.

 

du kn bruke hvilket som helst prog som kan gjøre dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...