Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om et bra gratis og et ikke gratis program som lar deg styre vlc player og kanskje surfe litt på nettet og bla gjennom bilder på mac med iphone?

 

 

VNC ? :) <- AppStore

 

har vnc lite men det lagger sån + at det fungerer akurat som om jeg holder nede venstre muse knapp hele tiden,er versjonen av vnc som ikke er gratis bedre,mener mindre lagging og sånt?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Bestilte iPhone fra Netcom på onsdag eller torsdag, regner med å få den i posten idag, siden vi bor 200 meter fra helsfyr som sender det ut.. Men neida, hente det der går ikke.. For noen slemme folk, gleder meg som fy

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har et lite problem her. Mista nettopp telefonen min i bakken (1gen). Så sluttet skjermen å fungere. Eller det vil si at det ikke skjedde noe når jeg prøvde å trykke på den. Det eneste som fungerte var at jeg fortsatt kunne slå den av (for da må man slide knappen). Kan dette bli ordnet hvis jeg gjennoppretter den? Og hva skjer hvis jeg gjennoppretter en jailbreaket telefon i iTunes?

Lenke til kommentar
Har et lite problem her. Mista nettopp telefonen min i bakken (1gen). Så sluttet skjermen å fungere. Eller det vil si at det ikke skjedde noe når jeg prøvde å trykke på den. Det eneste som fungerte var at jeg fortsatt kunne slå den av (for da må man slide knappen). Kan dette bli ordnet hvis jeg gjennoppretter den? Og hva skjer hvis jeg gjennoppretter en jailbreaket telefon i iTunes?

 

Høres ut som skjermen er gått :( Synd!

Det skader ikke å prøve å gjenopprette den, det eneste er at du må jailbreake den på nytt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...