Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

gjees, det betyr jo det samme, KAN gjøre det.

finnes utallige forskjellige konverterings prog.

søk på nett mp3 til m4a, 1000 vis av prog.

så når du er ferdig renamer du til m4r

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
prøver du å være morsom eller hva vill du fram til?

Tror jeg prøvde å være skikkelig irriterende. Håper du ikke tar deg nær av sånt. Prøv da å ha en fin høstferie at least.

Hvor mye kan jeg ca få for en Iphone 16GB 1.gen.? PM meg gjerne dersom du er interessert :)

Sånne ting avhenger mye av hvor godt den er brukt, om det er mye stygge merker på den og hva som følger med. Er den allerede jailbreaket kan man gjerne ta en litt høyere pris. Men for å unngå alle mulige slags søksmål så er det beste å levere den gjenopprettet. Selv har jeg en og er ikke interessert i flere for øyeblikket.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Hvor mye kan jeg ca få for en Iphone 16GB 1.gen.? PM meg gjerne dersom du er interessert :)

 

Sånne ting avhenger mye av hvor godt den er brukt, om det er mye stygge merker på den og hva som følger med. Er den allerede jailbreaket kan man gjerne ta en litt høyere pris. Men for å unngå alle mulige slags søksmål så er det beste å levere den gjenopprettet. Selv har jeg en og er ikke interessert i flere for øyeblikket.

 

 

Den har ingen riper på skjermen. Kun småriper på baksida, som følge av å ligge på bord osv. Meget strøken med andre ord. Jeg tenker bare sånn ca pris som de går for for øyebklikket? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...