Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var i California for en uke siden, og fikk min tante til å kjøpe iPhone for meg...

 

Mobilen vil være låst til at&t i mange mange år framover :) Så foreløbig må du ha en fysisk hack for å kunne bruke den ja.

Fant ut av det ja. Så sendte den tilbake til min tante i California sånn at hun kan returnere den der. Godt for meg at det er 30 dagers bytterett på de. Og på toppen av det hele så har dollaren gått opp en del, så jeg tjener faktisk på det. Norsk garanti i tillegg til fortjeneste. Fin- fint. :)

Lenke til kommentar
Det rare er at jeg for eksempel klarer å spille musikk fra den. Akkurat der fungerer skjermen.

Hvis skjermen kun fungerer enkelte plasser kan du forsøke å justere på sensitiviteten.

 

For å gjøre det må du jailbreake telefonen, installere SSH og overføre den vedlagte filen til: applications/preferences.app/

General.plist.zip

 

Rename den eksiterende til f.eks: General.plist.bak. Når det er gjort får du et eget Touch ikon i settings-general menyen. Forsøk å stille sensitiviteten helt til 0.

 

OBS: Denne filen er fra v2.1, men tror det fungerer OK på andre versjoner også.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Vet det er nevnt så utrolig mange ganger før, men jeg har ikke tid til å lese meg igjennom hundrevis av sider. Så jeg spør, og håper på noen seriøse svar selvom det er nevnt mange ganger før.

 

1. Hva heter programmet som jeg kan Jailbreake Iphone 3G på, kan Iphonen bli ødelagt av det?

Hvor laster jeg ned dette programmet.

 

2. Er det en samleside for alle applications jeg kan legge inn på Iphonen?

 

 

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Vet det er nevnt så utrolig mange ganger før, men jeg har ikke tid til å lese meg igjennom hundrevis av sider. Så jeg spør, og håper på noen seriøse svar selvom det er nevnt mange ganger før.

 

1. Hva heter programmet som jeg kan Jailbreake Iphone 3G på, kan Iphonen bli ødelagt av det?

Hvor laster jeg ned dette programmet.

 

2. Er det en samleside for alle applications jeg kan legge inn på Iphonen?

 

 

Takker på forhånd

 

Du ødelegger ingenting av en jailbreak. Du finner jailbreak på http://www.technoh.net/forums/Downloads/Qu...uickPwn21-1.zip

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har nå fått takk i Pixar short movie collection i 720p, og skulle teste hva iphonen var god for. Har alt i alt 5 konverteringsprogrammer, og tok den høyeste jeg fant med tanke på kbps og framerate og litt av hvert. Og må si det ble en helt fantastisk bildekvalitet. Nå er jeg fornøyd!:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...