Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Står kanskje et svar inni her men mange er gamle og siden den norske og annet har kommet i mellomtiden spørr jeg her!

 

Jeg vil ha synkronisering av pop3 mail, kontakter, kalender med mer mellom min Iphone og PCen min. Hva er den enkleste måten å gjøre dette på? Har hørt om m$ exchange men vil dette gjøre susen?

 

Har også hørt om MobileMe men denne koster vell en god del i året. Rundt 1000 kroner?

 

et siste spørsmål, leser min Iphone excel, word med mer uten å laste ned noen tredjepartsprogram. Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Hei! Står kanskje et svar inni her men mange er gamle og siden den norske og annet har kommet i mellomtiden spørr jeg her!

 

Jeg vil ha synkronisering av pop3 mail, kontakter, kalender med mer mellom min Iphone og PCen min. Hva er den enkleste måten å gjøre dette på? Har hørt om m$ exchange men vil dette gjøre susen?

 

Har også hørt om MobileMe men denne koster vell en god del i året. Rundt 1000 kroner?

 

et siste spørsmål, leser min Iphone excel, word med mer uten å laste ned noen tredjepartsprogram. Takk for hjelp

 

Skal du ha det trådløst? da må du bruke mobileme, for kontakter og kalender push ja (og m$ exchange, men dette er vel virkelig ikke noe man vil ha?). Ikke trådløst? plugg iphonen i macen/dataen og la itunes gjøre det... ikke verre!

Lenke til kommentar
Jeg vil ha synkronisering av pop3 mail, kontakter, kalender med mer mellom min Iphone og PCen min. Hva er den enkleste måten å gjøre dette på? Har hørt om m$ exchange men vil dette gjøre susen?

 

Exchange gjør nok nytten av det du vil ja. Noe annet må du bruke iTunes til. Dog skal sies at til kun epost så fungerer Gmail utrolig bra, selv om du da ikke har Push funksjonen som Exchange og MobileMe har.

 

Har også hørt om MobileMe men denne koster vell en god del i året. Rundt 1000 kroner?

 

Ja. Dette skal fungere på lik linje som med exchange, bare at det koster penger. Exchange koster masse mer om du skal være lovlig :p

 

et siste spørsmål, leser min Iphone excel, word med mer uten å laste ned noen tredjepartsprogram. Takk for hjelp

 

Ja, PDF og powerpoint også.

Lenke til kommentar
Har også hørt om MobileMe men denne koster vell en god del i året. Rundt 1000 kroner?

 

Ja. Dette skal fungere på lik linje som med exchange, bare at det koster penger. Exchange koster masse mer om du skal være lovlig :p

Det koster 690.- i året, og du får en gratis prøveperiode på 60 dager først. Anbefaler at du prøver den. ;)

 

Takk for all hjelp folkens!

 

Har bare et siste spørsmål. Vi er en bedrift og må mest sannsynlig da kjøre lovlig ;-) Men det betyr også at vi har egen epost domene. Hvordan fungerer MobileMe, og/eller Exchange på dette?

 

altså må jeg ha [email protected] ?

Du får en @me.com-mail adresse, men du trenger jo ikke bruke den.

 

Personlig bruker jeg vesentlig en gmail-adresse.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Har også hørt om MobileMe men denne koster vell en god del i året. Rundt 1000 kroner?

 

Ja. Dette skal fungere på lik linje som med exchange, bare at det koster penger. Exchange koster masse mer om du skal være lovlig :p

Det koster 690.- i året, og du får en gratis prøveperiode på 60 dager først. Anbefaler at du prøver den. ;)

 

Takk for all hjelp folkens!

 

Har bare et siste spørsmål. Vi er en bedrift og må mest sannsynlig da kjøre lovlig ;-) Men det betyr også at vi har egen epost domene. Hvordan fungerer MobileMe, og/eller Exchange på dette?

 

altså må jeg ha [email protected] ?

Du får en @me.com-mail adresse, men du trenger jo ikke bruke den.

 

Personlig bruker jeg vesentlig en gmail-adresse.

Jaok. Takk! Jeg kan jo bruke IMAP på mailen og resten på den mobileME. Da vil det jo fungere ok.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har noen problemer med en iPhone her. Vi startet den opp igår og fikk gjort alt slik at den var oppe å gikk... men idag så hang den seg opp, og man kan ikke gå tilbake til menyen, og nå lyser skjermen bare hvit. Den vil heller ikke skru seg av. (Batteriet kan jo heller ikke tas ut) og når vi plugger den i pc'n, blir dataen restartet. Må telefonen bare leveres inn, eller er det noe jeg kan gjøre?

 

(Den er også oppdatert til nyeste programvare.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...