Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.


leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som har fått testet Age of Conan. Er jo tross alt et "Nvidia-spill" (logoen som dukker opp når man starter spillet). Har bare prøvd det hos en kamerat med 7900GTX som greide helt greit på medium :p

Age of Conan fungerer utrolig bra på 3870 i Crossfire. Alt på high 1600x1200 (tror også jeg har noe AA på) og ser sjeldent <60 fps.

 

Alt det der "Powered by nVidia," "Made on/by nVidia" er som regel bare kjøpt reklame (selv om mange spill utvikles på nVidia hardware).

Lenke til kommentar

Jeg kjører med 3870+3870X2 i 1650x(noe?) 4 AA ellers er alt på fult. rundt.. veeel... 80-120 fps(JEG VIL HA VSYNC.) solo. Og rundt enn 30 i byer.

 

 

BTW:

Ja, jeg ser at posten er ræva skrevet.

 

EDIT: ;P

Skal også innrømme at jeg var redd for at spillet skulle være ræva med tanke på nvidia reklamen.

Kan også fortelle at folk syter VELDIG ingame om at 8800 kortene deres svikter på sygger etc. Artifacts på bakken osv.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Å ikke ha med bundle er en grei måte å senke prisen på. Man kan også kjøpe sapphire kortet uten bundle, noe som gjør den ca 200 kroner billigere.

 

edit: er det normalt at skjermkortet kan ta nesten 770 mb fra hovedminnet? tok NZONE CAN I RUN IT testen og det sto at jeg hadde 1,3gb minne i skjermkortet :S

 

''Delt systemminne: 766mb'' i følge skjermkort egenskaper

Endret av Extremetel
Lenke til kommentar
Følger det med noe på Club3D HD3870 OC?

 

Vet ikke hva som følger med OC versjonene, men kun drivere fulgte med mine to Club3D HD3870XT.

 

Men for det du sparer, så kan du kjøpe 3DM over nett. Ved installasjon av drivere får en også tilbud om div spill via Steam ...

Lenke til kommentar
Forøvrig ekstremt bra tilbud på HD3870x2 hos komplett nå. 1995,- :D Løp og kjøp. Ytelsen er på linje med et 4870 som vil koste mer.

Hadde jeg bare hatt 2cm extra i kabinettet så... :cry:

 

Hehe, da har du ikkje plass til 8800 ultra/9800gx2 eller 3870x2. Eid :!:

 

I mitt tj07 kan skjermkortet være ca 15 cm lengre enn 9800gx2/3870x2 før jeg må ta ut noen harddisker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...