Gå til innhold

ATI HD3850/HD3870/ X2 brukererfaringer og OC.


leifeinar

Anbefalte innlegg

mitt passive X2 prosjekt går ikke bra. får ikke temps på gpu2 til og bli normale. det tar under 10 sekunder med atitool før temps går over 100 grader, gpu1 oppfører seg eksemplarisk. lurer på om jeg har ødelagt noe som gjør dette :hmm:

 

ting er remontert mange ganger, ting føles like varmt når jeg tar på de, 14cm vifte på full gass over vrm og kjøler gjør ingen forskjell... så jeg vet ikke hva det står i??

 

 

heldigvis er hd4870 på tur, og jeg har vært venn med skatte etaten i år :)

post-70872-1211027255_thumb.jpg

post-70872-1211027264_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ditt passive X2 prosjekt ?

hva går det ut på ?

 

 

Kan forresten fortelle at min 3870+3870X2 funker fett : )

Men tror dere det vil gi noe forskjell på å ha X2 i øverste PCI og 3870en i første PCI?

Nå er 3870en i første PCI fordi at jeg ikke får plass andre veien ! :p Skal ta å kjøpe ny kjøler til ett av kortene.

 

Jeg er forresten imponert over hvor kladt 3870 kortet holder seg. UTEN VIFTE. Det går ikke over 37 grader full load.

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti svak flimring med dette kortet? X2 versjonen altså... For jeg syns ofte når jeg sitter på desktopen så er det sånn svak flimring på skjermen akkurat som om det er lav hz... Hvis jeg flytter bildet over på hdtven når det er et mørkt bilde så ser jeg det veldig godt... Lurer på om det er en defekt med kortet eller noe....?

Om man har cod4 og alt tabber et par ganger så kan man oppleve en ekstrem variant av det jeg snakker om her... Anyone?

Jeg ser det spesiellt godt når det er mørke farger på skjermen...

Endret av Pansergnom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...