Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Jeg stiller gjerne opp til disposisjon. Har ikke lyst til å legge msn ut her i tråden så ta kontakt på PM om du trenger å snakke så legger jeg deg gjerne til på msn.

 

Når det gjelder "ekspertise" så kan jeg en del om rusproblematikk, seksuelle overgrep, angst, depresjoner, vold, selvmordstanker o.l.

Jeg har ingen formell utdannelse innen helsevesen men kan også en del om medisiner/medisinerig og behandling. Ikke nøl med å ta kontakt.

 

edit: Har trukket meg

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da stiller meg til disposisjon jeg også :)

 

Er en gutt på (snart) 22år, bosatt i Gjøvik, tidvis sjenert (uten at det er noe særlig problem) og helt uten fordommer. Er som regel ganske tilgjengelig via MSN i tillegg til mobil og mail. Snakker gjerne om hva som helst (eneste unntak må være sex, forhold o.l). Personlig har jeg selv vært igjennom perioder med depresjoner og har også fått kreft ganske tett innpå meg. I tillegg er jeg langt fra ukjent med tarmproblemer og "worst case" behandling av dette (dvs. stomi og reservoar-operasjoner).

 

Send gjerne PM eller en mail til ernie æt ascdevel dåt com.

Lenke til kommentar

Det er greit med et lite utvalg av personer også.

Hvis man er bruker av forumet, så har man jo alltids en viss formening om de forskjellige brukerene på forumet, og kanskje man ikke vil snakke med hvem som helst.

 

Forstår hva du mener, og jeg hadde ikke forventet at så mange skulle melde seg, men jeg tror det vil ha både positive og negative følger. Helst positive.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg skriver bare for å skryte av alle dere hjelpsomme medmennesker her på dette utmerkede forumet. Det er faktisk ikke måte på hva en god samtale kan resultere i. Man trenger såvisst ikke noen formell utdannelse for å være empatisk. 

Det rekker godt nok å ha endel sunne personlige egenskaper. Så stå på!

 

 

Selv kunne jeg nok gjerne tenkt meg å bidra, men har allerede en jobb som profesjonell samtalepartner, og tiden vil nok ikke strekke til.

Lenke til kommentar
Ooops! I did it again.

 

Beklager, slettet en post for mye. :blush:

De andre var OT.

 

Det var vel mitt innlegg sikkert? hehe :) var det off topic?

 

Nei, ditt innlegg var ikke OT men det forsvant også, beklager. Siden hang seg opp en eller annen grunn.

 

 

OK..

Tilbake til topic :)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Rev. 3.0

 

Hjelper med damer og slikt, vet hva jeg snakker om i motsetning til halvparten av folka her i tråden. Forrige klient slet med dårlig selvtillitt og dårlig dametekke. Nå er han i sitt andre forhold siden den tid, flink fyr som bare trengte litt rettledning

 

Send PM ang. kontaktinfo, ikke bare legg meg til

 

PS. Jeg kommer til å være hard, så om du liker det calm and easy så finn noen andre. Får tilføye at dem som takler det the hard way får kjappest resultater. Gjør man det dårlig så hjelper det ikke at noen sier dem er flinke

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Føler nesten dette blir litt overflødig, men kan vel skrive meg opp her jeg og.

Jeg er kanskje ganske ung, men jeg har erfaringer rundt relativt mye.

 

*Spiseforstyrrelser (både for pårørende og folk som sliter med det selv)

*Depresjoner

*Angst

*Rusproblematikk (hovedsaklig som pårørende)

*Vold

*AD/HD

*Det å føle seg utilpass

*Selvmordstanker/suicidalitet

*Det å være pårørende etter selvmord

*Det å komme ut av skapet til foreldre og venner

 

og egentlig en del mer, orker ikke å skrive ned alt her. Uansett er det bare å ta kontakt, tilbringer masse tid på internett, så bare å legge til [email protected] på msn. Hvis det blir behov for det legger jeg ut telefonnummeret mitt òg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...