Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lacazette var ikke den verste. 

 

 

Elneny. Den mannen er kanskje god nok for Rosenborg. Helt seriøst. Han har null overblikk. Klarer ikke å se muligheter, og når han får muligheter skyter han ballen langt til helvette. Vi trenger game-changere på midtbanen. Ikke Elneny og Coquelin som ikke er god nok for å få starte i en Arsenal 11-er. Vi har prøvd nok av slike "safe" og fysiske spillere som kun kan gjøre støttepassninger. 

 

Nå er det faen på tide vi får inn noe kreativitet og en ballmagiker som kan skape noe utav ingenting. Vi trenger en som bare kan bryte/smyge/drible seg gjennom alt av forsvar og banke den satans ballen i mål. Faen jeg er lei av å se den drittfotballen hvor vi står på utsiden av 16-meteren og sentrer ball når hele motstanderlaget for lengst har trekt hele 11-ern i egen boks. Umulig å trenge igjennom.

Lenke til kommentar

Tror Lacazette må ut av laget mitt på fantasy. Neander fotballen til Wenger tilsier at han kommer ikke til å score mange. Jeg synes liksom vi ikke skaper nok sjanser og i stedet blir det alt for mange støttepasninger utenfor deres 16. 

Anyways. Godt å se at vi vinner CS uten 4 kjernespillere!

Ble i allefall ikke overbevist om at Morata var et godt kjøp for Chelsea. Han ser ut som trenger tid for å spille seg inn i rytmen :D 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Er som dere andre sier, Kolasinac er fantastisk! Han er sterk, raskt, fysisk overlegen og han jobber utrolig bra :) Xhaka er også knall å ha på midten der, men savner virkelig en kreativ Ozil eller Cazorla. Alt i alt så syns jeg vi spilte bra, likte hva jeg så i de fleste ledd, syns Bellerin virka noe ustabil defansivt da, men det er ikke noe nytt.

Lenke til kommentar

Alexis skadet: http://www.belfasttelegraph.co.uk/sport/football/premier-league/abdominal-strain-sees-alexis-sanchez-sidelined-for-arsenals-opening-two-matches-36014671.html

 

Tilfeldig?

 

Her er hele pressenkonferansen i tekstform:

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/636037/Arsenal-press-conference-full-transcript-Arsene-Wenger-Alexis-Sanchez-Neymar

 

Allerede begynt med unnskyldningene og skadene hoper seg opp. Deilig at det er sesongstart. Festlig også at han gir VM/EM skylden for hvorfor Arsenal aldri er klare til sesongstart. Hvorfor klarer ALLE de andre klubbene det da Wenger? Lyver så han tror det selv.

 

Må trekke frem denne

 

On whether there have been any offers for Alexis at all…

"I can’t tell you that at the moment. I just think we are not open - what I said to you many times - to any offers, anyway."

 

Åpenbart at det har vært tilbud, hvis ikke hadde han bare sagt "no". Tipper det er forhandlinger med en klubb og at det er derfor Alexis er "skadet". 

 

Videre sier han også at ingen av de øvrige spillerne er på vei ut, da det er for mange spillere i de ulike klubbene. Typisk Wenger BS igjen. Ligger an til nok et grusomt vindu. Elendig planlegging. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...