Gå til innhold

Ny World of Warcraft-ekspansjon (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg lurer vel mest på når WOW hysteriet skal ta slutt? Selv prøvde jeg det i noen timer.. kom vel til lvl 10 eller noe.. og, det var nok.. slik grinding gidder jeg ikke..

Jeg ser på WOW som noe som blir vanskligere å vanskligere å ta opp for nye spillere.. ettersom det nå bare blir meeerogmeer grinding til man endelig starter å spille.. som folk sa til meg da jeg prøvde det ut..

 

WOW startet ikke før lvl 40 og oppover vistnok.. men, kommer du deg dit, så har du allerede kastet bort masse tid.. ikke noe for meg... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom til lvl 60 og da var det slutt ja... Måtte gjennom endeløse og drittkjedelige quests for å bli attuned til de forskjellige instancene og i tillegg måtte man søke på websidene til de "gode" guildene som kunne ta de forskjellige bossene. Man må også finne seg i å bli kallt n00b(ja av en eller annen grunn blir det stavet sånn) hvis man spurte om å bli med i et raid uten å ha en god del epic gear. Drittunge faktoren er stor og det blir litt kjedelig når det eneste man kan oppnå etter topp-lvl er å få en eller anna trestokk med litt krimskrams på som gjør at ildkulene man skyter ut av henda blir kraftigere. Faktisk så hadde de fleste guildene krav om at man måtte spille minst 20 timer i uka! Herresatan noe så drøyt. Da er det bedre i Kina hvor det er forbudt å spille mer enn et visst antall timer i døgnet.

Lenke til kommentar

Siden jeg er av levle/explore-typen, så er dette GOOD news. Det blir boller og brus og solitude når dette kommer ut. Spillet som det er nå er helt perfekt for min del, og jeg har ikke engang vært opp til 70 enda siden jeg starta ny Draenei. Så er moro det blir mer og utforske, nye ting og prøve.

 

Blizzard skuffer aldri, og supporten og oppdatering til dette spellet er overveldende dritbra. Så blir moro å få prøvd 3D-Northerend og daska Arthas Menethil. Good news. Dessuten hørtes "Inscription"-proffesionet eller hva det var artig ut. Kan gjøre oppsett av karakter og abilities litt dypere enn det det er nå.

 

Så dette blir bra greier.

Lenke til kommentar
WOW startet ikke før lvl 40 og oppover vistnok.. men, kommer du deg dit, så har du allerede kastet bort masse tid.. ikke noe for meg... ;)

9203402[/snapback]

0-40 er jo gjort på under en uke.. :)

 

Jeg kom til lvl 60 og da var det slutt ja... Måtte gjennom endeløse og drittkjedelige quests for å bli attuned til de forskjellige instancene og i tillegg måtte man søke på websidene til de "gode" guildene som kunne ta de forskjellige bossene. Man må også finne seg i å bli kallt n00b(ja av en eller annen grunn blir det stavet sånn) hvis man spurte om å bli med i et raid uten å ha en god del epic gear. Drittunge faktoren er stor og det blir litt kjedelig når det eneste man kan oppnå etter topp-lvl er å få en eller anna trestokk med litt krimskrams på som gjør at ildkulene man skyter ut av henda blir kraftigere. Faktisk så hadde de fleste guildene krav om at man måtte spille minst 20 timer i uka! Herresatan noe så drøyt. Da er det bedre i Kina hvor det er forbudt å spille mer enn et visst antall timer i døgnet.

9203451[/snapback]

Grunnen til at folk ikke tar med random folk med dårlig gear er jo fordi det ikke er mulig å ta mange av bossene uten et vist nivå. Når det gjelder alle nøkler som man må få tak i så er de også på mange måter en test for å se om du har det gearet som skal til og om du er flink nok til å takle det som er på innsiden av instancen. Du sier også at du ga deg på 60, og da var det jo ikke noe spesielt med quests for å få tilgang, MC var 1 quest, Onyxia var en kveld med spilling, BWL var 1 quest, AQ var mye slit for topp guildsa, ikke noe attunment, Naxx var 1 quest.

 

Når det gjelder å søke seg inn til de guildene som gjør det best på din server så er det nettop for å få inn folk som passer inn i det seriøsitets nivået som guilden har tenkt til å være på.

Lenke til kommentar
Litt spent på hvordan de gjør det med quests og flying mounts i TLK. Quests blir jo unektelig mye lettere med flying mounts..

9204510[/snapback]

 

Questen i seg selv blir jo ikke noe lettere med flying mounts. Den er jo bare et transport middel som du i enkelte tilfeller også må ha for å få gjort en quest.

Lenke til kommentar

Hvis ikke det gjøres ordentlig kommer Death Knight til å ødelegge hele spillet som Jedi gjorde i Star Wars Galaxies. Enten det eller at Death Knight blir sakte, men gradvis nerfa til en vanlig class på grunn av alle som kommer til å whine nerf på den klassen.

 

Northrend ser kult ut da, ikke at jeg spiller WoW. Tar altfor mye av tida mi =/

Lenke til kommentar

Om det var meg du skrev til, siktet jeg ikke til at AoC blir så mye bedre, har faktisk ingen forhåpninger til det i det hele og store, bedre å bli positivt overrasket fremfor skuffet.

 

Skulle vel egentlig fram til at jeg syns det er veldig moro at det kommer nok en utvidelse, som (når alt kommer til alt) kun inneholder mer av det samme gamle - minner veldig om "The Sims" utvidelsene.

Lenke til kommentar
Om det var meg du skrev til, siktet jeg ikke til at AoC blir så mye bedre, har faktisk ingen forhåpninger til det i det hele og store, bedre å bli positivt overrasket fremfor skuffet. 

 

Skulle vel egentlig fram til at jeg syns det er veldig moro at det kommer nok en utvidelse, som (når alt kommer til alt) kun inneholder mer av det samme gamle - minner veldig om "The Sims" utvidelsene.

9205639[/snapback]

 

Vel, The Sims utvidelsene kommer jo i hytt og pine :innocent: .

Lenke til kommentar
Om det var meg du skrev til, siktet jeg ikke til at AoC blir så mye bedre, har faktisk ingen forhåpninger til det i det hele og store, bedre å bli positivt overrasket fremfor skuffet. 

9205639[/snapback]

 

Det var egentlig ikke rettet mot deg, mer mot emnet generelt, og alle som tror AoC er garantert å være på en slags spillenes messias. :p

Så vidt jeg kan se nevnte du ikke Age of Conan i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Blizzard kommer naturligvis til å tappe så mye penger som mulig ut av WoW-farsotten. Dette er vel på langt nær den siste utvidelsespakken som kommer.

Lenke til kommentar

Blir jo nesten ny utvidelse så ofte som ny patch... i staren var det patcher nå er det utvidelser som de tar betalt for. Spillet blir ikke et spill lenger, men blir bare om penger...

 

Har de ikke nok med 100 kr i mnd av alle millionene som spiller? (ok, ok er jo sånn at: "mye vil ha mer")

Lenke til kommentar

Problemet mitt med wow er at alt i spillet skal ta så j*vla lang tid. Spesielt i TBC da du liksom må grinde og herje bare for å kunne spille lvl 70 instance`ene.

 

Må si det var bedre før da man hadde en kort quest for bwl , en kort quest for mc , og en kveld for onyxia og en rogue til å åpne scholomance/Stratholme liksom.

 

Får håpe de gjør det bedre i denne utvidelsen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...