Gå til innhold

Ny World of Warcraft-ekspansjon (PC)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
med 100 kr i mnd av alle millionene som spiller? (ok, ok er jo sånn at: "mye vil ha mer")

9206393[/snapback]

Hvis jeg hadde tjent penger på WoW, hadde jeg nok gjort ALT for å utvide formuen min. :dribble: Vi er jo tross alt bare mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom til lvl 60 og da var det slutt ja... Måtte gjennom endeløse og drittkjedelige quests for å bli attuned til de forskjellige instancene og i tillegg måtte man søke på websidene til de "gode" guildene som kunne ta de forskjellige bossene. Man må også finne seg i å bli kallt n00b(ja av en eller annen grunn blir det stavet sånn) hvis man spurte om å bli med i et raid uten å ha en god del epic gear. Drittunge faktoren er stor og det blir litt kjedelig når det eneste man kan oppnå etter topp-lvl er å få en eller anna trestokk med litt krimskrams på som gjør at ildkulene man skyter ut av henda blir kraftigere. Faktisk så hadde de fleste guildene krav om at man måtte spille minst 20 timer i uka! Herresatan noe så drøyt. Da er det bedre i Kina hvor det er forbudt å spille mer enn et visst antall timer i døgnet.

9203451[/snapback]

 

Grunnen til at folk ikke tar med random folk med dårlig gear er jo fordi det ikke er mulig å ta mange av bossene uten et vist nivå. Når det gjelder alle nøkler som man må få tak i så er de også på mange måter en test for å se om du har det gearet som skal til og om du er flink nok til å takle det som er på innsiden av instancen. Du sier også at du ga deg på 60, og da var det jo ikke noe spesielt med quests for å få tilgang, MC var 1 quest, Onyxia var en kveld med spilling, BWL var 1 quest, AQ var mye slit for topp guildsa, ikke noe attunment, Naxx var 1 quest.

 

Når det gjelder å søke seg inn til de guildene som gjør det best på din server så er det nettop for å få inn folk som passer inn i det seriøsitets nivået som guilden har tenkt til å være på.

9204487[/snapback]

 

Det er det som er litt av poenget mitt, at man må gjøre så inni helvets mye anna dritt for å i det hele tatt få gjøre noe som er gøy. Det som i noens øyne blir sett på som en utfordring for å komme videre er i realiteten et virkemiddel fra blizzards side for å få folk til å spille i x antall timer ekstra. Jeg slutta også å spille før burning crusade kom ut så det var ikke så lett å gaine lvl. Og det seriøstitetsnivået er vel heller hvor nerd man er villig til å være. Har ikke noe imot å nerde endel timer iblandt, men når det kreves x antall timer hver dag blir det litt for mye. Jeg elsker spill, men når man må omrokkere på hverdagen for at det skal passe en hel haug med andre folk blir det litt for drøyt og rett og slett ganske sjukt.

Endret av Kvass
Lenke til kommentar
med 100 kr i mnd av alle millionene som spiller? (ok, ok er jo sånn at: "mye vil ha mer")

9206393[/snapback]

Hvis jeg hadde tjent penger på WoW, hadde jeg nok gjort ALT for å utvide formuen min. :dribble: Vi er jo tross alt bare mennesker.

9206820[/snapback]

 

Kvifor skal blizzard tjene mer?

Skal love dere at dei sitter på fleire miliarder.

 

Når Blizzard først gjør jobben sin så gjør dei den skikkeleg.

Kan derre som klager nevne eit spill som har vert ekstremt dårleg frå blizzard?

 

Diablo, Warcraft, starcraft. ALLE var ekstremt gode spill.

Det er bare personen som avgjør om det er eit spill for seg

 

Blizzard har enda ikkje komt med eit spill som ingen liker. :w00t:

 

edit: Vist dei lager eit spill for kunn å tjene penger på det, så er dei isåfall jævli gode til det. :innocent: Venter sjølv på WC4 og Diablo3, men det ser ut som det skal blir litt meir venting.

Endret av DanielKorshar
Lenke til kommentar

Nå er det jo ikke snakk om at Blizzard skal tjene mer penger for å ha i bingen sin ala Skrue McDuck, de er faktisk et corporation, og som alle corporations som ikke er non-profit går det ut på å tjene mest mulig penger for aksjonærene sine.

Heldigvis har Blizzard skjønt at det som funker best er å utgi så bra produkter som mulig, og det er nok derfor vi bare har hatt 1 expansion so far, mens SOE har gitt ut 4? Selvsagt kommer de til å gi ut expansions så langt det lønner seg, og så lenge de er av bra kvalitet så ser jeg ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar

Når TBC kom, så slutta jeg wow fordi jeg var generellt lei av spillet.

Etter en pause på 6 måneder, tok jeg det opp igjen, og lvla fra 60-70 og må si jeg synes det var veldig gøy. Var godt å bli 70, og 'slippe' å lvle, men har faktisk begynt å savne det litt.

 

Hvis denne expansionen kommer om et år, så har jeg tid til å kose meg litt på 70, før jeg kan lvle og sjekke ut nye landskap og sånn igjen.

 

Det jeg ikke likte derimot, var tanken på snø :p

Syntes det så bra ut med så mye skog som det var på traileren, men dere sier det bør være mye snø i Northrend? fulgte aldri helt med på warcraft storyen.

Lenke til kommentar
Woohoo!

Glad nå!

 

Men som nevnt før...

Hvor er snøen og isen? Det jeg husker fra WC3 og Northrend var masse is og snø, ikke så mye bare, snøfrie områder...

Nå så jeg bare ett bilde med hint om snø.

Får håpe de fikser på det...

9207017[/snapback]

 

Trodde også at Northerend bare var snø og is.

Nå begynner Wow å ta etter AoC, med beleiringsvåpen osv. hehe, tipper Blizzard tenker mye på AoC nå.

Lenke til kommentar

Northrend er liksom nordpolen på Azeroth, og er tidligere omtalt som et isøde.

Vinter-og-snø-soner som Dun Morogh og Winterspring har jeg alltid likt, så Northrend passer meg fint i så måte.

 

Nå begynner Wow å ta etter AoC, med beleiringsvåpen osv. hehe, tipper Blizzard tenker mye på AoC nå.

 

De hadde planer om å ha med beleiringsvåpen allerede da de holdt på med beta i 2003, før Age of Conan var annonsert. Det samme gjelder for øvrig hero classes.

Å si at de "tar etter" blir litt feil.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Northrend er liksom nordpolen på Azeroth, og er tidligere omtalt som et isøde.

Vinter-og-snø-soner som Dun Morogh og Winterspring har jeg alltid likt, så Northrend passer meg fint i så måte.

 

Nå begynner Wow å ta etter AoC, med beleiringsvåpen osv. hehe, tipper Blizzard tenker mye på AoC nå.

 

De hadde planer om å ha med beleiringsvåpen allerede da de holdt på med beta i 2003, før Age of Conan var annonsert. Det samme gjelder for øvrig hero classes.

Å si at de "tar etter" blir litt feil.

9207853[/snapback]

 

Joda de tar etter.

Det å bli en Jedi i SWG var akkurat slik. Den måtte låses opp ved å gjøre en rekke quest-liknende ting. Og det var lenge før WoW klødde i buksa til Blizzard.

 

Selvfølgelig vil man "kopiere" aspekter i et spill som er en suksess.

 

Problemet mitt er at slike ekspansjonspakker alltid stiller høyere krav til PC'n. Så man kan ende opp med et spill som ikke er dugende til noe hvis man ikke oppgraderer kompjutern. Det synes jeg er litt kjedelig (se f.eks. på antall polygons brukt i draenei character'n contra humans).

 

Greit nok.. nå trenger jeg en ny pc uansett. :whistle:

Lenke til kommentar
med 100 kr i mnd av alle millionene som spiller? (ok, ok er jo sånn at: "mye vil ha mer")

9206393[/snapback]

Hvis jeg hadde tjent penger på WoW, hadde jeg nok gjort ALT for å utvide formuen min. :dribble: Vi er jo tross alt bare mennesker.

9206820[/snapback]

 

Kvifor skal blizzard tjene mer?

Skal love dere at dei sitter på fleire miliarder.

 

Når Blizzard først gjør jobben sin så gjør dei den skikkeleg.

Kan derre som klager nevne eit spill som har vert ekstremt dårleg frå blizzard?

 

Diablo, Warcraft, starcraft. ALLE var ekstremt gode spill.

Det er bare personen som avgjør om det er eit spill for seg

 

Blizzard har enda ikkje komt med eit spill som ingen liker. :w00t:

 

edit: Vist dei lager eit spill for kunn å tjene penger på det, så er dei isåfall jævli gode til det. :innocent: Venter sjølv på WC4 og Diablo3, men det ser ut som det skal blir litt meir venting.

9206964[/snapback]

 

venter du på warcraft 4 venter du forgjeves.=) for blizzard skal aldri gi ut et nytt warcraft rts pga wow har tatt over historien og videreføringa.

 

Det er derfor jeg er pissed på wow. det har rett og slett ødelagt en brilliant historie "omg 40 helter løper inn å dreper illidan?" wtf. noe galt med det bildet, wow er purely for the cash, å jeg kan ikke klandre de for det. det gir meg starcraft 2 og kanskje en herlig dag diablo 3.. jeg bare hater å se folk bli ødelagt pågrunn av grådighet, men vil jeg unngå det burde jeg trekke av avtrekkeren:p for det skjer overalt..

 

akrabra out

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Det er moro når halve alliance befolkningen løper og zerger en eller annen stakkars uforsvarlig "boss" i en hule langt borte. Heroes of Azeroth? hehe..  :)

Og så er det den endeløse kranglingen etterpå om hvem som skal få skoen eller hva annet det var en fant.

9210270[/snapback]

 

Sant det. Jeg har aldri sett en "boss" og deres følge gjøre noe ondt mot Horde eller Alliance. De står jo der bare i hulene sine og venter på å få deng av gank squads.

Lenke til kommentar
Det er moro når halve alliance befolkningen løper og zerger en eller annen stakkars uforsvarlig "boss" i en hule langt borte. Heroes of Azeroth? hehe..  :)

Og så er det den endeløse kranglingen etterpå om hvem som skal få skoen eller hva annet det var en fant.

9210270[/snapback]

 

Sant det. Jeg har aldri sett en "boss" og deres følge gjøre noe ondt mot Horde eller Alliance. De står jo der bare i hulene sine og venter på å få deng av gank squads.

9210651[/snapback]

 

Jesus hvor blinde er dere? har dere spilt Warcraft serien og kan dere historien, så vil dere skjønne hvorfor det ville vært så og si umulig å drepe dem.. og selvfølgelig står de i huler å jokker pga ai'en suger kraftigere enn noe og alt handler om for blizzard å tjene penger.. får folk bedre items så spiller de mer, og mer og mer og mer og mer og mer.

 

World of warcraft har ødelagt warcraft serien for godt, blizzard har ikke bare gjort store ting. Kanskje wow var det første store mmorpget, som virkelig fikk mange spillere.. men fortell meg hva i gameplayet som gjør det så absolutt verdt å forsvare? joa, grinde 80 timer for et item er jo bare så mye bedre enn å gå ut på byen med kara:)

 

Nå er jeg litt off... mitt point er at world of warcraft kan godt eksitere, men blizzard skulle ha satt det til en anna del av warcraft storylinen. for da kunne vi fått nye warcraft rts spill, som fortelte historien bra og som avgjorde mer eller mindre hvem av heltene som skulle dø. ikke at 25 menn, som har fritids problemer skal gjøre det 1 gang i uka..

 

Satser på at expansion packen selger like godt som burning crusade, så vi kan få noen andre gode spill frem over.

Lenke til kommentar

Kan historien ja.

Poenget var at i Wow så er ikke bossene en trussel uten at du angriper dem, og da er det så klart selvforsvar fra bossen sin side om du får litt hard spanking. :p

 

Spillet burde vært rettet mer på å måtte beskytte seg og overvinne de truende styrkene og den andre faction (horde/alliance). Raide hverandres byer burde vært mer i fokus.

 

Jeg ser opp og opp igjen at alliance og horde ikke angriper hverandre når de møter hverandre og heller farmer mobs. Kunne de ikke like gjerne stått sammen?

 

Jeg savner PVPen og friheten fra Lineage II. Der var jeg med i en av dem større guildene på ene serveren. Folk hadde skikkelig hat kampanjer mot hverandre og hadde det skikkelig morsomt. Det beste med det spillet er at du kan velge dine egne fiender og angripe hvem du måtte ønske, dette er noe av det jeg ser mest frem til i Age of Conan.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...