Gå til innhold

Ny World of Warcraft-ekspansjon (PC)


Anbefalte innlegg

Så lenge det finnes x antall millioner spillere som liker å spille wow, og som får glede av å spille nye ekspansjonspakker, så er det jo veldig naturlig at Blizz fortsetter å slippe nye pakker.

 

Personlig gikk jeg lei wow for lenge siden, men jeg kjenner mange som fremdeles har det gøy med å spille wow jevnlig. Har en ikke lyst til å spille det så er det tross alt verre enn å... ikke spille det :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Har en ikke lyst til å spille det så er det tross alt verre enn å... ikke spille det  :hmm:

9211268[/snapback]

Den der ga over hodet ingen mening for meg. :w00t:

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Woohoo!

Glad nå!

 

Men som nevnt før...

Hvor er snøen og isen? Det jeg husker fra WC3 og Northrend var masse is og snø, ikke så mye bare, snøfrie områder...

Nå så jeg bare ett bilde med hint om snø.

Får håpe de fikser på det...

9207017[/snapback]

 

husk at det er blizzard som lager historien.. og forandrer den slik de selv vil..

 

er ikke første gangen de snur noe opp ned.. selv spiller jeg litt wow, men det er kun fordi jeg venter på AOC. jeg har gått fra å være en blizzard fan til en blizzard hater.

Lenke til kommentar

Nå begynner blizz å ta store steg. Spillet spriker mer og mer for vær gang det kommer noe nytt. Jeg synes ikke dette er morsomt lenger. Stopper aldri lvlinga? Når er det ikke mer plass til øyer på kartet? Først nå begynner jeg å tenke nøye på om jeg skal stoppe spillinga.

Lenke til kommentar

Et par svar fordi det er er mye feilinformasjon her.

 

1: Death Knight unlockes, som Jedi Knights (såvidt jeg har skjønt). Du får da mulighet til å starte en Death Knight på relativt høyt level (usikkert, et sted mellom 55-70, er ikke bestemt ennå).

 

2: Death Knights er ikke sterkere eller svakerere enn andre klasser, de bare er nok en ny klasse, men med annerledes måte å starte på. Dette er forskjellig fra Jedi is SWG.

 

3: Northrend kan jo godt være litt annet enn bare snø og is, tenk på Norge/Russland+++. Dessuten hadde det vært pisskjedelig med bare snø og is. Dessuten, ville du likt om hele outland så ut som Hellfire?

 

4: Kjipt med mer timesink, Normal spiller trenger vel rundt 10 dager til 60, 8 dager til 70 og 12 dager til 80. Det betyr at du har 30 dager = 720 spilletimer om man starter en ny character og for å nå 80. På den positive siden, så er det masse av spillet du kan oppleve, det er 720 timer du kan spille alene, uten å tenke på gear osv. Den store majoriteten av spillet ligger faktisk her.

De skal også speede opp tiden det tar fra 1-60 og gi bedre questrewards der.

 

5: WotLK kommer etter min mening altfor fort. Med ca 0,1% av alle amerikanske guilds som har clearet Karazhan har også drept Illidan, så er det ALTFOR tidlig.

 

 

 

Uansett, jeg gleder meg masse, og mer levelling er faktisk morsomt. Jeg leser questene og koser meg.

Endret av Punkin Penguin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Kommer jo an på hva du mener med "lang tid"; Burning Crusade ble kunngjort under E3 2006 (10. mai 06), og ble lansert i januar 07, så vil tro WotLK kommer iløpet av de første månedene i 2008.

Lenke til kommentar

Så lenge det kommer og vi får se Tuskarrs igjen =D

Det holder liksom ikke med det lille som er av de allerede.

Bare synd de ikke poppa opp som ny rase, ja ja. C'est la vie.

 

Horde kunnet på en eller annen fancy måte få halvdøde edderkopper, så kunne Alliance fått hvalrossmenn :D

Hadde vært elsk.

 

Men jeg gleder meg til Northrend og håper at ikke alt for mye av loren forandres, dog jeg har mine tvil siden Dalaran skal flyttes opp i luften over Northrend.

 

*sukk*

 

Ja ja.

Blir vel moro, og blir alt for ille, er det ikke noe galt i å bare fyre opp de gode, gamle WarCraft-spillene og storkose seg der noen måneder i stedet :)

Lenke til kommentar
4: Kjipt med mer timesink, Normal spiller trenger vel rundt 10 dager til 60, 8 dager til 70 og 12 dager til 80. Det betyr at du har 30 dager = 720 spilletimer om man starter en ny character og for å nå 80. På den positive siden, så er det masse av spillet du kan oppleve, det er 720 timer du kan spille alene, uten å tenke på gear osv. Den store majoriteten av spillet ligger faktisk her.

De skal også speede opp tiden det tar fra 1-60 og gi bedre questrewards der.

 

NORMALE folk bruker minst 6mnd på å komme til lvl60, og gjerne flere måneder å kommer til lvl70.

 

For å klare det du sier så KREVER det at du er en jævla samfunnstaper som sosialklient, arbeidsledig eller er student med mål om å stryke på alle fag. Spillet er fullt av disse menneskene, og ja jeg vet at de er slike for jeg snakker med ganske mange.

 

Det finnes noen som ikke har et liv etter jobb. De kan forsåvidt også komme langt fort. Men disse har lite kontakt med venner osv siden de er nødt til å grinde gull/mats/items før raid kl 19.00, så spiller de ofte til 23.00++ HVER DAG.

 

De som er normale mennesker vil i aller flese tilfelle ikke være så effektive, og ikke så flinke til å bite tennene sammen for å bli lvl60. WOW krever sykt mye kunnskap, og du slutter definitivt ikke å lære nye ting om din egen figur selv etter lvl70 og mange turer i raids. Derfor så jobber de fleste folk ineffektivt hele tiden og derfor bruker lang tid på å raide.

 

Klarer du lvl70 på 10 dager så krever det at du systematiserer dine tissepauser, og holder dem på ekstremt minimum. Spising foregår mens du spiller. Tlf skrus av, eller du spiller minst like effektivt mens du snakker. Ikke dra ut og treff venner, og ikke lukk opp for dem om dem kommer på besøk. Avliv bikkja for lufteturer tar for mye tid.

 

Skal du begynne med wow, og håper du kan spille med din kompis som også spiller wow? Glem det. Du kan ikke spille med din kompis FØR du har blitt lvl70, grindet masse utstyr for å møte minimumskrava til raids, gjort masse quester for ditt og datt ... og selv da så er det ikke sikkert at kompisen din sitt guild har plass til flere. Hehe spiller er skikkelig sykt...

 

ok satt på spissen ... men jeg trappa ned for lenge siden dette tullete kjøret. Jeg går kun å venter på conan, og selv det blir kun for å se om sjangeren blir bedre.

Lenke til kommentar
Et par svar fordi det er er mye feilinformasjon her.

 

1: Death Knight unlockes, som Jedi Knights (såvidt jeg har skjønt). Du får da mulighet til å starte en Death Knight på relativt høyt level (usikkert, et sted mellom 55-70, er ikke bestemt ennå).

 

2: Death Knights er ikke sterkere eller svakerere enn andre klasser, de bare er nok en ny klasse, men med annerledes måte å starte på. Dette er forskjellig fra Jedi is SWG.

 

3: Northrend kan jo godt være litt annet enn bare snø og is, tenk på Norge/Russland+++. Dessuten hadde det vært pisskjedelig med bare snø og is. Dessuten, ville du likt om hele outland så ut som Hellfire?

 

4: Kjipt med mer timesink, Normal spiller trenger vel rundt 10 dager til 60, 8 dager til 70 og 12 dager til 80. Det betyr at du har 30 dager = 720 spilletimer om man starter en ny character og for å nå 80. På den positive siden, så er det masse av spillet du kan oppleve, det er 720 timer du kan spille alene, uten å tenke på gear osv. Den store majoriteten av spillet ligger faktisk her.

De skal også speede opp tiden det tar fra 1-60 og gi bedre questrewards der.

 

5: WotLK kommer etter min mening altfor fort. Med ca 0,1% av alle amerikanske guilds som har clearet Karazhan har også drept Illidan, så er det ALTFOR tidlig.

 

 

 

Uansett, jeg gleder meg masse, og mer levelling er faktisk morsomt. Jeg leser questene og koser meg.

9216869[/snapback]

 

Grunne til at Northren ikkje har så mye is å snø, e fordet The naga bruge någen generatorar te å smelta isen ! sånn at de kan ta å flomma øve basane te Horden å Alliansen! Då e dårr ingen så sleppe å lura på koffor dårr ikkje e is å snø ivertfall :thumbup:

http://www.worldofwarcraft.com/wrath/featu...rean-tundra.xml

Endret av Sph3r
Lenke til kommentar
WoW er vel egentlig officielt dødt.. er vel bare 14 år kidsa som sitter igjen vel.

9212716[/snapback]

 

9 millioner av de isåfall :p

 

Uansett frykter jeg litt av det noen har nevnt før, at Outland blir en spøkelses-region, som lvl 60 sonene er nå. Man blir trengt inn på en spesiell vei (Azeroth -> Outland -> Northrend), uten noen alternativer. Dette er ikke så ille nå, men tenk om (når) de lanserer enda flere ekspansjoner.

 

Regner med Blizzard er fullt klar over denne problemstillingen

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...