Gå til innhold

Transformers: har du sett den? gi din mening her


Spirre

Hva lander terningen på for din del?  

242 stemmer

  1. 1. Hva lander terningen på for din del?

    • 1
      15
    • 2
      6
    • 3
      23
    • 4
      27
    • 5
      75
    • 6
      96


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whaaat?! Eg trudde denne filmen kom til å bli skikkeleg møl eg, var berre automatisk tanken som slo meg når eg høyrde at dei skulle lage ein Transformers-film, og såg trailerane med dei kule spesialeffektane. Er i utgangspunktet skeptisk til alle filmatiseringar av teikneseriar, spel og liknande. Men NO ser eg at filmen har 8,3 på IMDB etter nesten 6.500 stemmer. Antar at den karakteren vil gå litt ned etter ei stund då, men likevel! Tenk om Transformers havnar på topp 250-lista.

 

Var kjempestor fan av Transformers då eg var liten, og har gledd meg veldig til filmen, men no kan eg knapt vente! Eg MÅ få sett denne filmen snart!

Lenke til kommentar

Jeg har herved erklert Starscream som det kuleste villain navnet ever.

 

 

 

klar 6 for min del hele filmen. jeg var gjennomvåt når rulleteksten kom :D

 

ryktes om en oppfølger, da må jo Starscream (hearts) få mere back story å slikt nå når Megatron er (kanskje?) ute av spill?

Lenke til kommentar
Vil denne filmen være bra viss man ikkje har hatt noen tidligere interesse for transformers?

9000177[/snapback]

 

Likte du Independence Day og Jurassic Park så tror jeg du vil like den ganske så godt. Om du liker å henge deg opp i "plot-holes" (a la, hvordan fikk de King Kong på båten i klassikeren King Kong) så kan du få enkelte problemer.

 

Effektene og humoren i denne filmen er hva jeg virkelig falt for. Filmen er ganske to-delt. Første halvdel er vel egentlig den beste, selv om actiongalskapen på slutten er flott den også.

 

Ellers;

 

Det kunne vært artig med en film kun med Bumblebee og slemminger. Så kunne heller filmen sluttet med at resten at autobotene kom som en slags "overgang" til oppfølgeren.

 

Barricade (politibilen) var forresten helt rå. Lurer på hvor han ble av egentlig.

Lenke til kommentar

Barricade (politibilen) var forresten helt rå. Lurer på hvor han ble av egentlig.

9000514[/snapback]

 

Ble ikke han drept ihjel av Bumblebee?

9000614[/snapback]

 

Nei, kun skadet. Han er med igjen når de jakter på "The Allspark" (scenen hvor Bonecrusher og Optimus går i tottene på hverandre)

 

"Barricade on route" sendte han til og med til Starscream. Men han kom aldri frem til byen.

Lenke til kommentar
Ble ikke han drept ihjel av Bumblebee?

9000614[/snapback]

 

"Drept ihjel" ? :p

 

Vi fikk vel nå aldri bekrefta at han var 100% uskadeliggjort. Juling fikk han, men det gnistra jo da han lå der og kava.

 

Forøvrig så var scena da han jakta på Bumblebee en av dem råeste i hele filmen.

Lenke til kommentar
Da kom jeg hjem fra å ha sett den. Ga den en femmer, men for en sterk femmer. Nå må jeg bare skaffe serien... På en eller annen måte.  :ermm:

9003797[/snapback]

 

Jeg og Lago så den sammen i THX sertifisert kinosal. :)

 

Min kommentar:

FOR EN OPPLEVELSE! Dritkult!

 

 

6'er. Case closed.

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett en episode av transformers når jeg var liten, og all info jeg hadde var trailere jeg kunne utenatt og litt opplæring fra samboeren :p Elsket filmen! Jeg var redd for at det var en av filmene man viste all actionen i traileren (som spiderman), men jeg hadde fortsatt skyhøye forventninger som ikke skuffet! Holdt på å pisse på meg halve filmen og måtte løpe på dass etterpå, men jeg hadde ikke tid til å blunke engang, og hvertfall ikke gå på do :wee:

 

Skal sees en gang til på kino :D Helt klart!

Lenke til kommentar

har sett den en gang til nå, og den er like bra enda. la litt bedre merke til et par små ting som kanskje var noe unødvendige, som da dama til sam springer bort til han føre han styrter avgåde med cuben, men har sett langt værre unødvendige scener, så fortsatt 6 av meg

 

og kryss i taket, ingen plagsome folk på kinoen denne gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...