Gå til innhold

Transformers: har du sett den? gi din mening her


Spirre

Hva lander terningen på for din del?  

242 stemmer

  1. 1. Hva lander terningen på for din del?

    • 1
      15
    • 2
      6
    • 3
      23
    • 4
      27
    • 5
      75
    • 6
      96


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævlig teit at folk ikke skal få lov å si sin mening. Det er ikke alle som liker slike filmer.

9063812[/snapback]

Uansett om folk ikke liker "slike filmer" er Transformers IKKE verdt en 1'er.

 

Hvis folk har sett effektene i filmen, eller i det hele tatt sett filmen, hadde de nok ikke gitt den 1. Det er kun for å kuke med skalaen, akkurat som med Imdb..

Lenke til kommentar
Jævlig teit at folk ikke skal få lov å si sin mening. Det er ikke alle som liker slike filmer.

9063812[/snapback]

Uansett om folk ikke liker "slike filmer" er Transformers IKKE verdt en 1'er.

 

Hvis folk har sett effektene i filmen, eller i det hele tatt sett filmen, hadde de nok ikke gitt den 1. Det er kun for å kuke med skalaen, akkurat som med Imdb..

9063823[/snapback]

Eller fordi de rett og slett hatet den. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jævli teit at folk fucker skalaen ved å gi Transformers terningkast 1!

9063802[/snapback]

 

Sympatien min går heller til de obskure 66, som snublet seg frem til en sekser på terningen. De skal, og bør være, eller nærmere sagt føle seg lykkelige over det faktumet at de ikke har spilt Yatzi med undertegnede. :cool:

Lenke til kommentar
Uansett om folk ikke liker "slike filmer" er Transformers IKKE verdt en 1'er.

 

Hvis folk har sett effektene i filmen, eller i det hele tatt sett filmen, hadde de nok ikke gitt den 1. Det er kun for å kuke med skalaen, akkurat som med Imdb..

9063823[/snapback]

Det er like forbanna utrolig å gi filmen en 6er spør du meg. Med litt "kuking" i begge ender så jevner det seg ut. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Oivind, vår fraværende, men likevel tilstedeværende sykkelfantast (når det finnes en bad bush) i nærheten, gav filmen kred, ved å fremheve adekvat "pussyfactor". Men ellers hangler filmen på alle måter. De som fremhever såkalt humor i den, bør ta seg en tur ned til Sarp, fordi plenen min er faktisk latterligere enn den usynlige faktoren. Når det gjelder actionscenene i filmen, slutter jeg meg til de som sier at kameraføringen var vel hastig, så derfor vet man faen ikk hva som traff en ... :hrm: Ellers var filmen direkte kjedelig lang, og kunne med fordel vært kuttet drastisk ned, og da mener jeg DRASTISK. Jeg betalte 85 spenn for å se driten, og det er kun det faktumet at arbeidsgiver betalte regningen som gjør at jeg ikke havnet i en tilstand av ildspåsettelse av kinoteatret som resultat av svineriet. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg ga denne filmen en fin 4`er, noe som faktisk er ganske bra.

 

Jeg ble positivt overrasket over filmen, og sitter igjen med en positiv opplevelse.

 

Synes effektene i filmen var knallbra, Transformersene var utrolig kul, og hele filmen hadde en fin linje med humor igjennom hele.

 

Skal jeg trekke fram noe jeg ikke likte må det være litt for lite historisk bakgrunn, samt litt for mye beskyttelse ovenfor menneskene, samt at de gode kunne jo faktisk blitt noe annet enn bare biler når de onde blir alt fra fly til biler.

 

Alt i alt en bra film:)

Lenke til kommentar
vel de gode heter jo autobots for en grunn.....hadde det kunne endra form til noe annet enn biler så hadde de nok hatt et annet navn også

9158252[/snapback]

 

 

Det finnes da Aerialbots (fem fly) og Dinobots (dinosaurer). I tillegg finnes det romskip, båter, helikopter m.m som er autobots :)

 

Er det bare jeg som stusser over at Transformers fikk terningkast 2, 3 og 4, mens Simpsons the movie har fått en masse femmere? :hmm:

Jeg er fan av både Transformers og The Simpsons, men her er Transformers overlegen når det kommer til filmen.

9162423[/snapback]

 

Frykten for Hollywood? :)

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som stusser over at Transformers fikk terningkast 2, 3 og 4, mens Simpsons the movie har fått en masse femmere? :hmm:

Jeg er fan av både Transformers og The Simpsons, men her er Transformers overlegen når det kommer til filmen.

 

Frykten for Hollywood? :)

 

Simpsons-filmen er vel også fra Hollywood? Så hvorfor den har fått bedre anmeldelser (i følge Homer_Jay ihvertfall) enn Transformers har vel lite med "frykten for Hollywood" å gjøre?

 

Synes selv Simpsons-filmen var en bedre total filmopplevelse enn Transformers. Den hadde jevnere underholdning med få dødpunkter, humoren var langt mindre påtvunget og karakterene hadde mer sjarm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...