Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

 

 

Hvilken film er den fra, har ikke fått med meg alt fra Trinity og co....

 

Genial scene..

 

Buddy goes west ^^ På Norsk: Vestens hardeste neve.

 

Jeg anbefaler Flatfoot (det er en torrent på pb som heter Flatfoot.Sta´ns.Tuffaste.Snut.1973.Swesub.DVDRip.Xvid-Sweden), og They call him bulldozer ^^ Bortsett fra They call me Trinity, er det de to beste med kun Bud Spencer. Du har Go for it også, men den er litt mer billig ^^ Men en artig film, med begge to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag er f#% meg lov å værra litt fornøyd med livet!

Mamma sa en gang at ting ordner seg for snille gutter, så kanskje det er noe hold i det.

 

I går ringte en øvrig sjef og kunne tilby meg jobb - før jeg er ferdig med utdannelsen. Dette i et ekstremt arbeidsmarked med gjerne 300-400 søkere på en stilling. 

 

I dag var jeg oppe i muntlig eksamen. Jeg trakk mellom to fag - trekker det juridiske faget jeg helst vil ha. Jeg får den oppgaven jeg helst så for meg å trekke.

Kommer på veldig masse i forberedelsen og svarer fint på alle spørsmål kommisjonen har.

 

Nå sitter jeg er i sola og tar en kaffe og dytter tunga rolig borti en lugn og fin porsjonssnus. Livet er faen ikke så værst!  :w00t:  :w00t:

Og der fikk jeg tilbakemelding på muntlig prestasjon.

:dribble: 

 

Tar jo ingen ende denne uka her  :w00t:

Lenke til kommentar

Har bedt henne med på en date, kiler i magen som om jeg var 17 igjen :p

 

 

SMS fra daten da jeg la meg i går:

"Nok en gang tusen takk for en hyggelig kveld :) Kost meg masse. Gleder meg til å treffe deg igjen :) god natt og sov godt"

 

:w00t:

 

Det er hyggelig og gjør meg glad å se at det finnes trivelige, søte jenter der ute med sunne interesser, og at jeg har noe til felles med dem, etter alle disse årene jeg har vært i det som viste seg å være et ræva forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...