Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Født i USA, vokst opp i Norge. Jeg har også en p226 på hofta, lovlig. (Jeg har gått bort i fra 1911)

.

Kan du bli late gay med meg, gifte oss, skille oss - Så får jeg Green card?

 

Well, I've got the stick, what kind of carrot do you offer?

 

EDIT: Aner ikke om gay marriage er lovlig i Austin, da.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

 

 

Født i USA, vokst opp i Norge. Jeg har også en p226 på hofta, lovlig. (Jeg har gått bort i fra 1911)

.

Kan du bli late gay med meg, gifte oss, skille oss - Så får jeg Green card?

Well, I've got the stick, what kind of carrot do you offer?

 

EDIT: Aner ikke om gay marriage er lovlig i Austin, da.

Lover å skille meg fra deg så fort Green Card er i boks! I kontrakten gen skal vi skrive at jeg kun har rett til å få 1911'en din og that's it!
Lenke til kommentar

 

 

 

Født i USA, vokst opp i Norge. Jeg har også en p226 på hofta, lovlig. (Jeg har gått bort i fra 1911)

.

Kan du bli late gay med meg, gifte oss, skille oss - Så får jeg Green card?

Well, I've got the stick, what kind of carrot do you offer?

 

EDIT: Aner ikke om gay marriage er lovlig i Austin, da.

Lover å skille meg fra deg så fort Green Card er i boks! I kontrakten gen skal vi skrive at jeg kun har rett til å få 1911'en din og that's it!

 

Min 1911 er faktisk ikke en ny versjon, det er en eldre versjon med oppgradert og uorginal avtrekker. Har org avtrekker i boksen, enda. Det er ikke en kopi. AR (Armalite) har mange kopier også, for å si det sånn.

 

Jeg liker CZ75 og p226. Store våpen, men det er ikke noe stress når du kan ha det lovlig på hofta. Open carry eller concealed. Hvis jeg skulle gått for concealed carry så hadde jeg endt opp med en glock 26. Som er latterlig enkel å gjøre FA. (Tviler på du kan bære FA pistol lovlig)

 

Alt du trenger er en liten bit på baksiden, du kan til og med lage det veldig velig veldig enkelt med en CNC..

 

http://mediad.publicbroadcasting.net/p/kera/files/201406/Guns.jpg

http://kbmt.images.worldnow.com/images/24490867_BG1.jpg

Endret av Dr. Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres helt jævlig ut å bo på en plass hvor folk går rundt med våpen til hverdags. Jeg hadde vært pissredd for å bevege meg utenfor døren. Hadde ikke følt meg helt trygg i mitt eget hjem heller, for den saks skyld.

3 ganger så stor sjanse for å dø i trafikken i USA enn å bli drept av våpen. Uten å sjekke tipper jeg det er høyere sjans i Manilla for trafikkrelaterte dødsfall.

Lenke til kommentar

 

Høres helt jævlig ut å bo på en plass hvor folk går rundt med våpen til hverdags. Jeg hadde vært pissredd for å bevege meg utenfor døren. Hadde ikke følt meg helt trygg i mitt eget hjem heller, for den saks skyld.

3 ganger så stor sjanse for å dø i trafikken i USA enn å bli drept av våpen. Uten å sjekke tipper jeg det er høyere sjans i Manilla for trafikkrelaterte dødsfall.

 

 

Så dør det veldig mange i trafikken i USA da.

Endret av Reeve
Lenke til kommentar

 

Høres helt jævlig ut å bo på en plass hvor folk går rundt med våpen til hverdags. Jeg hadde vært pissredd for å bevege meg utenfor døren. Hadde ikke følt meg helt trygg i mitt eget hjem heller, for den saks skyld.

3 ganger så stor sjanse for å dø i trafikken i USA enn å bli drept av våpen. Uten å sjekke tipper jeg det er høyere sjans i Manilla for trafikkrelaterte dødsfall.

 

Trafikkrelaterte dødsfall er knyttet til et reelt behov for transport. Man kan ikke bare forby transport, for dette er noe samfunnet faktisk trenger.

 

Men samfunnet trenger ikke pistoler. Det er snakk om en unødvendig risiko. Derfor er den vanskeligere å akseptere.

Lenke til kommentar

 

 

Høres helt jævlig ut å bo på en plass hvor folk går rundt med våpen til hverdags. Jeg hadde vært pissredd for å bevege meg utenfor døren. Hadde ikke følt meg helt trygg i mitt eget hjem heller, for den saks skyld.

3 ganger så stor sjanse for å dø i trafikken i USA enn å bli drept av våpen. Uten å sjekke tipper jeg det er høyere sjans i Manilla for trafikkrelaterte dødsfall.

Så dør det veldig mange i trafikken i USA da.

Mer enn i resten av den vestlige verden. Mindre enn mange andre steder. Omtrent som drapsstatistikken med skytevåpen altså.

Lenke til kommentar

At jeg aldri skal være intim med det motsatte kjønn igjen.

At jeg aldri skal gi av meg selv til noen andre. Noen sinne.

Ingen skal få manipulere meg, misbruke meg, være utro med meg. ALDRI. Skal ALDRI ha sex igjen. Skal ALDRI oppleve å være i et forhold igjen.

 

Og den tanken gjør at jeg kan puste igjen. Jeg får tid til alt jeg vil. Kan fordype meg i det jeg vil. Trenger aldri å ta hensyn til noen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...