Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg er ikke det.

 

Men det er så mange andre goder man får som norsk. Tanken på at man når som helst kan dra til et stabilt arbeidsmarked hvor man tjener kjempegodt selv i yrker som ikke krever utdanning gjør at man føler at man alltid vil klare seg. Det er en befrielse veldig få mennesker kjenner til. Mulighetene et norsk pass gir meg er helt enorme.

Jeg har norsk pass og amerikansk pass.

 

 

*skyter våpen*

Lenke til kommentar

 

Nei, jeg er ikke det.

 

Men det er så mange andre goder man får som norsk. Tanken på at man når som helst kan dra til et stabilt arbeidsmarked hvor man tjener kjempegodt selv i yrker som ikke krever utdanning gjør at man føler at man alltid vil klare seg. Det er en befrielse veldig få mennesker kjenner til. Mulighetene et norsk pass gir meg er helt enorme.

Jeg har norsk pass og amerikansk pass.

 

 

*skyter våpen*

 

 

Nå har en vel gode muligheter til å skyte med våpen med norsk pass også.

 

En kan riktignok ikke gå ned på hjørnebutikken og kjøpe et automatvåpen designet kun for å drepe mennesker uten ventetid eller videre undersøkelser, men den muligheten vil jeg påstå de færreste vil misunne noen...

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du aner ikke hvor vanskelig det var å få tak i automatvåpen. Hele legenden om å kun gå ned på butikken og få tak i automatvåpen, som ble ulovelig i 1986(federally) btw er løgn.

 

Måtte bli godkjent av FBI, registrert som weaponsdealer som selger til FBI/DEA osv osv.

 

De fleste full breed americans får ikke CLASS III license engang.

 

Og, la oss snakke om pris. gammelt våpen som er FA koster rundt 30.000 USD. Prøv deg på nyere våpen før clintoon ban i 1986?

 

 

Yeah....

 

 

EDIT38: Takk gud for at politi(LEO) og FBI ikke bryr seg om norske dommer.

EDIT39: La oss snakke om hvor mye det skulle til for å bære pistol, det er ikke akkurat "kun å kjøpe på butikken" når du ikke er helt amerikaner.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Har samme erfaring både i Texas og Florida. Jeg har aldri leid våpen, kun lånt fra venner og kollegaer. Har kun måttet vise ID, ingen løyvebevis.

 

Skutt med AK-47, M1 Garand, diverse AR-rifler, jaktrifler, hagler, pumpe- og semiautomatiske hagler, og diverse pistoler/revolvere uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...