Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trude ikke jeg skulle like vegetar mat, men de er virkelig gode hva da hoff liv gaga vegetarburger med tørket tomat å ost i de, merker det brenner litt på tungen da jeg spiser de. Krydder som er i de er (chili,  hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum, Anbefaler deg å teste de. :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

7-20170224091558000000.png

Eneste som gjør meg glad er tanken på burgeren jeg skal handle senere. Må ha noe når man klarer å bli syk i ferien (fml.)Lami, den 11 Apr 2017 - 10:21, sa:

Lami kjøpe deg en pose vegetar burger de er gode du. :green:  :love:

 

Lenke til kommentar

Sykt skeptisk til vegetar greier ... :p

Kanskje prøve en gang. Men de er vel dyr?

 

Skal på McDonald i dag i hvertfall, mmm :)

45.kr på Rema de er gode brenner litt på tungen da du spiser de, grunnen er kryddere som er i da chili,  hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum,  :) , McDonald har små burgere, bedre med burger king som har større burgere. tenkte på i sted da du kødda med itavisa gjengen ha ha med laser husker du åsen de reagerte da ha ha :D  :thumbs:

Lenke til kommentar

 

Sykt skeptisk til vegetar greier ... :p

Kanskje prøve en gang. Men de er vel dyr?

 

Skal på McDonald i dag i hvertfall, mmm :)

45.kr på Rema de er gode brenner litt på tungen da du spiser de, grunnen er kryddere som er i da chili, hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum, :) , McDonald har små burgere, bedre med burger king som har større burgere. tenkte på i sted da du kødda med itavisa gjengen ha ha med laser husker du åsen de reagerte da ha ha :D:thumbs:

45kr hmmmm.

 

Hahaha nei det husker jeg faktisk ikke, var det bra? :p

Lenke til kommentar

 

 

Sykt skeptisk til vegetar greier ... :p

Kanskje prøve en gang. Men de er vel dyr?

 

Skal på McDonald i dag i hvertfall, mmm :)

45.kr på Rema de er gode brenner litt på tungen da du spiser de, grunnen er kryddere som er i da chili, hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum, :) , McDonald har små burgere, bedre med burger king som har større burgere. tenkte på i sted da du kødda med itavisa gjengen ha ha med laser husker du åsen de reagerte da ha ha :D:thumbs:

45kr hmmmm.

 

Hahaha nei det husker jeg faktisk ikke, var det bra? :p

 

Ja det ble full klikk da ha ha, slem gutt du var ha ha

post-281153-0-26715800-1491953573_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...