Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filmen ja! Ikke akkurat ordet jeg letet etter... Ville heller kalt det "Amerikansk oppkast".

 

Ahhh, du er en av de som kun liker svart-hvitt Sovjetisk post-apokalyptisk drama fra tidsperioden 1952-1957?

 

Jeg hater sånne særinger som det.

 

Sovjetisk post-apokalypse er jo genialt! (Les: Metro 2033, Tjernobyl og STALKER)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, men det er dataspill.

 

Mchansern: Gavekort er ikke en som bare ser slike filmer, han er jo 100% lik meg. :wee:

 

Metro 2033 er en bok. Men du forstår hva jeg vil frem til.

 

Filmer jeg liker finner man som oftest på IMDB top 250. Men jeg fordrar ikke actionfilmer eller amerikanske klisjéfilmer (slik som Armageddon). Nærmeste film som kan minne om Armageddon og som jeg elsket, må være Sunshine.

http://www.imdb.com/title/tt0448134/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Metro 2033 er en bok. Men du forstår hva jeg vil frem til.

 

Filmer jeg liker finner man som oftest på IMDB top 250. Men jeg fordrar ikke actionfilmer eller amerikanske klisjéfilmer (slik som Armageddon). Nærmeste film som kan minne om Armageddon og som jeg elsket, må være Sunshine.

http://www.imdb.com/title/tt0448134/

 

Ja, helt enig.

 

Jeg vet forresten at Metro 2033 er en bok, jeg har lest den selv.

Lenke til kommentar

Forandrer ikke på faktumet at filmen er så ræva elendig at de eneste tårene jeg gråt, var for produsentene.

Enig, og den er stappfull av faktafeil. G-krefter inne i romskipet fordi de blir slynget rundt månen? Hell no.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Forandrer ikke på faktumet at filmen er så ræva elendig at de eneste tårene jeg gråt, var for produsentene.

Enig, og den er stappfull av faktafeil. G-krefter inne i romskipet fordi de blir slynget rundt månen? Hell no.

 

Det er haugevis av slike feil ja. Men det var andre ting som også plaget meg, slik som klisjéer og sukkersøte scener. Filmen så rett og slett ut som den var skrevet og regissert av en 13 åring som ikke lærte noe på barneskolen.

 

Men bort fra off topic: Fri i morgen gjør meg glad! :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Armageddon er en film for massene.

Den er lagd for at folk skal like den og at den skal selge.

 

Regissøren har ikke skapt det HAN vil se, han har skapt det folket vil se. Folka bak filmen selger seg selv.

Mange vil like den, mens et fåtall(kritikere, folk som vil ha mer ut av en film, osv) vil ikke like den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Armageddon er en film for massene.

Den er lagd for at folk skal like den og at den skal selge.

 

Regissøren har ikke skapt det HAN vil se, han har skapt det folket vil se. Folka bak filmen selger seg selv.

Mange vil like den, mens et fåtall(kritikere, folk som vil ha mer ut av en film, osv) vil ikke like den.

 

Riktig! Noe som gir meg retten til å ytre at jeg synes at det filmen var så elendig at jeg måtte gråte. I det minste gråt jeg også av filmen.

 

Men jeg ønsker ikke å lage kvalm i tråden, så la oss nå alle være venner og se på skikkelige filmer fremover, noe som minner meg om at jeg vil se Gudfaren i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...