Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Jeg tok den "Skriv ditt facebook passord på status og det bli sensurert" greia. Og det va ei som gikk på det! Voldtok sia hennes!

Made my day

Woot? Er ikke det ekte? Har aldri giddet å prøve det, men trodde ikke det var fake :O ?

Lenke til kommentar

Jeg tok den "Skriv ditt facebook passord på status og det bli sensurert" greia. Og det va ei som gikk på det! Voldtok sia hennes!

Made my day

Kjempekult. :)

 

Jeg lagde russe-nettsted til klassen i fjor, med innlogging og slikt. Plutselig hadde jeg en database med passordene til nesten alle i klassen.

Er ikke sikkert de brukte samme passord der som på face, men vedder på at noen gjorde det.

Kunne nok ha gjort mye faenskap, men jeg lot være.

 

RESPECT PRIVACY.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tok meg fri i dag. Tenkte på min egen helse.

Er uendelig stresset pga jobbing 6 dager i uka, at jeg er arbeidsledig om mindre enn to uker(godt å slippe den jobben, men husleia må betales), uønsket regning på 2500 kr, og at jeg ikke kom inn på skole til høsten. Men men. Happens.

 

Denne dagen skal nytes. :)

Lenke til kommentar

Jeg tok den "Skriv ditt facebook passord på status og det bli sensurert" greia. Og det va ei som gikk på det! Voldtok sia hennes!

Made my day

Kjempekult. :)

 

Jeg lagde russe-nettsted til klassen i fjor, med innlogging og slikt. Plutselig hadde jeg en database med passordene til nesten alle i klassen.

Er ikke sikkert de brukte samme passord der som på face, men vedder på at noen gjorde det.

Kunne nok ha gjort mye faenskap, men jeg lot være.

 

RESPECT PRIVACY.

 

 

Det er faktisk fengselsstraff på å missbruke den typen tillit.

 

Egentlig burde du kryptert passordene.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg tok den "Skriv ditt facebook passord på status og det bli sensurert" greia. Og det va ei som gikk på det! Voldtok sia hennes!

Made my day

Kjempekult. :)

 

den små ironiske kommentarern der gjorde meg glad, for å beskrive hvor morsom den var, så lo jeg høyt.

 

Frank Ocean gjør meg også forøvring glad.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...