Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig! Noe som gir meg retten til å ytre at jeg synes at det filmen var så elendig at jeg måtte gråte. I det minste gråt jeg også av filmen.

 

Men jeg ønsker ikke å lage kvalm i tråden, så la oss nå alle være venner og se på skikkelige filmer fremover, noe som minner meg om at jeg vil se Gudfaren i dag.

 

Hehe, 2012 er langt verre. Jeg satt facepalmet opp til flere ganger gjennom filmen i kinosalen.

Lenke til kommentar

:w00t: Pakke i posten!

post-154304-0-73827100-1306092826_thumb.jpg

 

Liker du Ulver?

 

Var på Ulverkonsert en gang sammen med en god gjeng fra forumet. Hadde aldri hørt på det før, var jo megasær snurrebart-musikk til tusen.

 

Digget det ikke, men heldigvis var det mye god drikke å ta av. Så mye at jeg ble kastet ut.

Har aldri høyrt dei før, så eg tenkte eg måtte begynne. :p

Så langt som eg har høyrt er det veldig lovande! :D Fine musikken. :wee:

Lenke til kommentar

Armageddon er en film for massene.

Den er lagd for at folk skal like den og at den skal selge.

 

Regissøren har ikke skapt det HAN vil se, han har skapt det folket vil se. Folka bak filmen selger seg selv.

Mange vil like den, mens et fåtall(kritikere, folk som vil ha mer ut av en film, osv) vil ikke like den.

Hvorfor kan ikke regissøren like en film for "massene"? Fuck off jævla hippieelitist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Armageddon er en film for massene.

Den er lagd for at folk skal like den og at den skal selge.

 

Regissøren har ikke skapt det HAN vil se, han har skapt det folket vil se. Folka bak filmen selger seg selv.

Mange vil like den, mens et fåtall(kritikere, folk som vil ha mer ut av en film, osv) vil ikke like den.

Hvorfor kan ikke regissøren like en film for "massene"? Fuck off jævla hippieelitist.

 

For å lage en film for massene må regissøren/produceren inngå kompromisser, og hele tiden tenke på hva andre liker å se.

Det behøver jo ikke å være så dumt, men det er nettopp dette som skaper det skillet mellom folk som digger filmen, og de som synes den suger pikk.

 

 

Personlig har jeg veldig åpen filmsmak i begge retninger.

Jeg kan sitte alene og kose meg med en svarthvitt-film fra 1950, eller knaske popkorn til en high-school komedie fra 2000-tallet på en filmkveld.

 

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...