Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man er bortskjemt hvis man skryter over at man får mer enn andre vil jeg si. Hvis man bare er takknemlig, synes jeg det er helt greit å få mye av foreldrene. Jeg fikk billappen og bil av mine foreldre og bestefar, og var takknemlig for dette. Vet jeg var relativt heldig som slapp bruke egne oppsparte penger på det. Men likevel betalte jeg for mopeden min, og delvis mopedlappen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg fekk nesten 60000 i fjor, og det gjer meg glad at eg ikkje har brukt meir enn 10000 av dei. Pengar i banken ser eg på som pengar som skal sparast og brukast på viktige ting. Til småting som mat i kantina, litt godis frå eurospar, spel på steam osv, brukar eg kun av kontantane eg har i lommeboka. Er det tomt så er det tomt, og å ta ut pengar er siste utveg.

Gjer meg glad at eg er meir økonomisk enn fleire i mi aldersgruppe, *host*felgar til 14000 til ein bil til knapt 10000*host*

  • Liker 5
Lenke til kommentar

16 mai, fylla dag Nr.1 i året. :fun:

w00p w00p!

 

EDIT: Til konfirmanter, ikke bruk alle pengene dere får på PC, det gjorde jeg. Fett nok å ha feteste PCn i mils omkrets for en periode men man angrer etter noen år, garantert!

Endret av aGal
Lenke til kommentar

48 100. Konfirmasjon. Av familie. NEI :D

 

Ikke gjør som meg. Jeg brukte alt for mye på tull. Du kommer til å angre når du blir 21 og kjøper din første bil. Lappen er ikke billig for tiden, og prisen går ikke akkurat ned..

 

Hvorfor akkurat 21? De fleste kjøper bil før dem blir 18. (ihvertfall blandt dem jeg kjenner)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...