Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Laaaaaame.

 

 

Hun gjør det sikkert pga. fremtidige arbeidsgivere skal se disse artiklene når de googler navnet hennes og tror hun er den barmhjertige samaritan.

 

Jeg er av den oppfatning av at alle mennesker er egoistiske.

 

Alle er egoistiske av natur. Forskjellen på mennesker er at noen prøver å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Faren til Nadia er fra Iran, mens moren er etnisk norsk

Fyfan!

 

 

Norsk og iransk person gift. Tenke seg til. :nei:

 

 

Alle er egoistiske av natur. Forskjellen på mennesker er at noen prøver å gjøre noe med det.

 

Jeg er egentlig tildels enig med Hans. Mest sannsynlig gjør hun det for PR og grunnen han nevnte, men jeg tror også at hun prøver å være snill, -som du sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk nettop en mail om at det er mitt design som kommer til å bli valgt for Harstad trafikkskole sin nye logo.

 

Awesome!

 

 

Gratulerer! Hvor mye tar du for det?

De ba i utgangspunktet kun om trykk de kunne ha på en henger. Men dems nåværende logo var så stygg, så jeg tok meg friheten til å lage det.

 

Jeg får derfor ikke ekstra betalt for selve logoen (da det ikke var noe de etterlyste).

 

De betaler meg $100. Det hadde vært svært lite dersom de faktisk var ute etter en logo, men ettersom de kun var ute etter en plakat, synes jeg det er helt okei.

 

Er gøy å ha det på portfolioen uansett! Derfor jeg synes dette er så moro. Ikke pengene :)

 

 

 

Jeg "tok" ingenting for jobben, men de utlyste at de trengte et design, og at vinneren ville få $100. Prisen var derfor satt på forhånd, og det er ikke vits å prute, eller forhandle om pris. Jeg kunne selvfølgelig argumentert med at siden de får med en logo på kjøpet, vil jeg ha en tusenlapp ekstra.. menne meh.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...