Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte 10 000 på en laptop som ikke var verdt 1 krone. Den hakker når den kjører mediefiler. Den har ingen drivere. Ikke god nok til Linux en gang.

 

Til mitt forsvar så ser den veldig tøff ut ihvertfall.

Samme her, brukte 10.000 på en shitty (vel, den var egentlig ikke så shitty da jeg kjøpte den. Er vel 7-8 år siden) Packard Bell laptop. Fikk 30.000 til konfirmasjon, kastet bort alt før jeg var 18. DET angrer jeg noe jævlig på. De pengene kunne kommet utrolig godt med nå. :hm:

Lenke til kommentar

Samme her, brukte 10.000 på en shitty (vel, den var egentlig ikke så shitty da jeg kjøpte den. Er vel 7-8 år siden) Packard Bell laptop. Fikk 30.000 til konfirmasjon, kastet bort alt før jeg var 18. DET angrer jeg noe jævlig på. De pengene kunne kommet utrolig godt med nå. :hm:

Haha, Packard Bell her også. Makan til drittmerke. Har blitt klok av skade ihvertfall.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor akkurat 21? De fleste kjøper bil før dem blir 18. (ihvertfall blandt dem jeg kjenner)

 

Fordi det var da jeg kjøpte bil. Bryr meg ikke om hva flesteparten gjør, poenget er at du angrer på at du har kjøpt hardcore supercool awesome lulz gaming pc fordi da er du den kuleste kidzen i gata, når du skal kjøpe deg bil eller andre nyttige ting.

Lenke til kommentar

Samme her, NothinDoin. Burde heller brukt pengene på noe som var nyttig, og noe som gjorde meg sosial.

Ikke noe som var totalt unødvendig og gjorde meg bare enda mer asosial.

Hvordan i all verden er det mulig å bli asosial av en pc?

 

Glad; Brann skårte på straffe woooh!!! Jeg veddet på at Brann vinner så dette blir morro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...