Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, lyden er nok god, men det er ikke unaturlig å tro at den er balansert mot spilling. Se for eksempel på denne linken: http://us.store.crea.../B0018EFGTM.htm

 

Get the Pro Gamer's Choice for Sound

  • Realistic EAX® 5.0 sound effects that pull you into the game
  • Accurate 3D positional audio - even with headphones
  • Accelerated audio for unbeatable game performance
  • Clearer voice chat for better voice communications
  • Works with PCI Express equipped PCs

 

Chosen by professional gamers, the PCI Express Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional Series sound card delivers the ultimate PC gaming audio experience. You'll hear realistic EAX® 5 sound effects and 3D positional audio that's so accurate you can locate opponents by sound - even over headphones. Plus, get unbeatable performance in your games with hardware accelerated audio and X-RAM.

 

 

Jeg tror f.eks. HT Omega-kort som dette er mer egnet til musikk og film, enn Fatal1ty Pro-serien. Prismessig er de ganske likt.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Nei, du snakker tull, jeg har alltid rett.

 

Jeg var da ikke seriøs din nisse. Jeg kan ikke huske å vært seriøs når jeg legger til "LOLOLOLOLOL".

 

Jeg er fullt klar over at Fatal1ty Pro er mer siktet på gaming.

 

EDIT: Jeg kjøpte det mainly pga. den kan skilte med proprietær Linux-support og generelt veldig god lydkvalitet. Proprietære drivere slår opensource-drivere til helvete vanligvis, det gjelder også Fatal1ty Pro.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jeg tror f.eks. HT Omega-kort som dette er mer egnet til musikk og film, enn Fatal1ty Pro-serien. Prismessig er de ganske likt.

 

Woaw. At du i det hele tatt bryr deg om hva lydkortet til noen andre er best egnet til i forhold til dine egne behov er både imponerende og uforståelig. Spesielt når innlegget du starter en seriøst diskusjon på inneholder 90% caps lock og "LOLOLOLOLOLOL"

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Woaw. At du i det hele tatt bryr deg om hva lydkortet til noen andre er best egnet til i forhold til dine egne behov er både imponerende og uforståelig. Spesielt når innlegget du starter en seriøst diskusjon på inneholder 90% caps lock og "LOLOLOLOLOLOL"

Den der måtte jeg bare plusse.

 

Irriterer meg at jeg er trøtt, men kan ikke stikke til sengs enda.

Lenke til kommentar

Jeg er to centimeter fra å nå 190 :p

 

Jeg er to centimeter forbi 200 :p

 

(måtte bare)

 

Forøvrig:

1. Stå opp og se at det er knallvær ute igjen, etter en uke med regn.

2. Gå ut døra og se at tivoliet som har holdt til på parkeringsplassen rett foran stuevinduene mine på magisk vis har forsvunnet i løpet av natten. Ryddet plassen har de også. Ikke et spor igjen.

Lenke til kommentar

Kingdom of Heaven var awesome :O

Så gjenstår The Prestige, 2010: The year we make contact, Cemetery Junction og Vazelina Hjulkalender. Billig DVD ftw.

Spar The Prestige til slutt, den er konge!

 

edit: /r/trees gjer meg veldig glad. :love:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...